A félelmetes népszámlálás

2011.09.27. 16:44 kumin

Nem szeretném azt állítani, hogy a népszámlálás politikamentes, tisztán szakmai közösségi vállalkozás. Még a Sándor-palotában dolgoztam, amikor a most induló cenzusról szóló első törvényt elfogadta az előző Országgyűlés. Sólyom László akkor megfontolásra visszaküldte a jogszabályt, és érvei, négy fő kérése közül hármat meg is fogadott az akkori kormánytöbbség. Egyedül a vallásra vonatkozó adatkör maradt továbbra is ki, de nem végleg: 2010-ben a választások után már az új Országgyűlés első dolgai között volt a törvényt módosítani, és így valamennyi államfői óhaj teljesült.

 

 


A vallásra vonatkozó kérdés beemelés vagy kihagyása okozott kisebb közéleti vitát. Egyház-finanszírozási ügyet láttak a kritikusok az ügy hátterében. Az ügy hamar elült, és most a tényleges végrehajtás előtti napokban egyelőre nem látom, hogy a versengő politika témát tudott volna csinálni a népszámlálásból. Kisebbfajta csoda, de úgy tűnik, hogy ebből az eseményből nem lehet politikai gumicsontot generálni, nincs rajta fogás, még az ombudsman is mindent rendben talált.


A kép azért nem maradt ilyen tiszta. Noha a magyar belpolitika valóban nem esett neki cenzusnak, az aktuális magyar kormány tevékenységét fogyni nem akaró gyanakvással szemlélő külföldi ballib média rátámadt a népszámlálásra, ráadásul olyan bután, ahogy csak lehetséges. A francia Le Monde cikke nem a fent idézett vitát melegíti fel, hanem napilap bécsi tudósítója szerint, (idézem az MTI tudósítását) „a Központi Statisztikai Hivatal a közösségi oldalakon bordélyházakba illő, kezében ostort tartó félmeztelen nő részvételével készült kisfilmmel ösztönzi a fiatalokat a népszámlálási kérdőívek internetes kitöltésére.” (a fenti videóról van szó, amelynek prűd értékelése némileg meglepő egy liberális napilap tudósítójától)


Előjön még bújtatott etnikai listázásra utalás, a termékenység és a gyermekszám „megszállott” hajszolása, majd akinek még nem állt volna össze, a szerző eljut a jó öreg „30-as évek” hivatkozáshoz is – csak, hogy nehogy valaki lemaradjon a tanulságról. Hogy miért érezte a tudósító szükségét annak, hogy a magyar népszámlálás ügyét ilyen groteszk, a magyar aktuális vitáktól teljesen távoli kontextusba helyezze, ezt nem tudom magamtól megfejteni. Az ügy mindenesetre érdekes esettanulmánya annak, hogy a Magyarországról készített külföldi tudósítások hogyan tudják időnként teljesen nyakatekert módon rekonstruálni a magyar valóságot, és felépíteni valami egészen torz és beteg percepciót.
 

Címkék: le népszámlálás monde

205 komment · 9 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kuminszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr273260500

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Magyar Jedi Rend Sajtóközleménye 2011.10.02. 15:26:53

 -véglegesítés előtti változat - A Magyar Jedi Rend, Jedi Tanácsa tiltakozik az ellen, hogy a KSH a 2011-es Népszámlálás online kérdőívében nem ad lehetőséget a szabad vallás kinyilvánítására azzal, hogy az ide kapcsolódó kérdés válaszadás...

Trackback: Katkó-e vagy? 2011.10.01. 13:22:23

„Népszámláláskor valljuk meg, hogy katolikusok vagyunk!” Ez a felhívás olvasható azokon a szórólapokon, amiket a Magyar Katolikus Püspöki Konferencia az ország összes postaládájába eljuttat. Ezzel ismét bebizonyosodott, hogy izgalmas hely ez a Magyaror...

Trackback: Katkó-e vagy? 2011.10.01. 13:22:23

„Népszámláláskor valljuk meg, hogy katolikusok vagyunk!” Ez a felhívás olvasható azokon a szórólapokon, amiket a Magyar Katolikus Püspöki Konferencia az ország összes postaládájába eljuttat. Ezzel ismét bebizonyosodott, hogy izgalmas hely ez a Magyaror...

Trackback: Lázár: a példakép 2011.09.28. 14:19:25

A minden magyarokat kétharmaddal képviselők közül, hozzám Lázár János üstökös-arca áll a legközelebb. Kiemelkedően intelligens, tudatos, kockázatvállaló és ravasz. Vállalkozik, politizál, tőzsdézik, tekintélyes vagyona és többszáz hektár földje van. Já...

Trackback: Lázár: a példakép 2011.09.28. 14:19:25

A minden magyarokat kétharmaddal képviselők közül, hozzám Lázár János üstökös-arca áll a legközelebb. Kiemelkedően intelligens, tudatos, kockázatvállaló és ravasz. Vállalkozik, politizál, tőzsdézik, tekintélyes vagyona és többszáz hektár földje van. Já...

Trackback: KSH bejelenti előre a csalást 2011.09.27. 22:55:42

 Adattisztítás? Mi ez? A kozmetikázás más elnevezéssel.  Normálisak? Csalás ez, nem kell ezt szépíteni. Tudtuk eddig is, de hogy még előre be is jelentik? Frankó.

Trackback: Népszámlálás jogszerű elutasítása 2011.09.27. 18:24:04

 Kérem a blogos és közösségi oldalakon aktív társadalmat, gyűjtsük itt össze a 2011-es "Népszámlálás" jogszerű elutasításának lehetőségeit. Minden új érvvel, reális lehetőséggel kibővítem blogbejegyzésemet. Mert gondolom senki sem szeret...

Trackback: Anonim népszámlálás? Muhaha! 2011.09.27. 17:29:08

Nevet nem kérnek, de beazonosítható, sőt kellően érdekes adatok esetén gyanúsítható és számonkérhető is vagy. Októberben még a seggedbe is benéz az állam.Kíváncsi lennék, hányan nézték meg eddig, miféle kérdések szerepelnek a Népszámlálás 2011 kérdőíve...

Trackback: Anonim népszámlálás? Muhaha! 2011.09.27. 17:26:23

Nevet nem kérnek, de beazonosítható, sőt kellően érdekes adatok esetén gyanúsítható és számonkérhető is vagy. Októberben még a seggedbe is benéz az állam.Kíváncsi lennék, hányan nézték meg eddig, miféle kérdések szerepelnek a Népszámlálás 2011 kérdőíve...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ökörpöröly 2011.09.27. 22:25:53

Valamelyik blogon olvastam a szcientológusok "népszavazás-népszámlálás" kérdőívét. Abban is hasonló kérdések vannak. Az Orbán-kormányban is - szoclibekben se jobban, csak nyugalom:)- körülbelül annyira bízok, mint a szcientológusokban. Azok is az agymosással altatják el az embereket, mielőtt kifosztják, tönkreteszik és rabszolgává degradálják őket. A papok/lelkészek/rabbik meg csak tömni akarják a zsebüket.
Egyéb Orbán volt a leginkább antiklerikális vezető, sokkal jobban, mint a posztkommunisták. Persze az "egyház" mindig is olcsójános volt, eladták magukat minden rendszernek. Most a volt legnagyobb ellenfelüknek, a főateista Orbánnak szerzik a szavazatokat azért a "rongyos" 100 milliárdért, amit évente kapnak.
Én azonnal eltörölnék szinte minden állami támogatást az egyházak felé. Aki vallásos, az fizesse a papocskák fenntartását, a többiek pénzét meg ne rabolják. A hívők fizessenek egyházi adót, párbért, tizedet, a többieket meg hagyják békén. Ha Angliában lehet disco vagy kiállítóterem a nem használt templomban, akkor a sokkal csóringerebb Magyarországnak se kellene az egyházakkal kapcsolatos őrült luxuskiadásokat erőltetni.
A legocsmányabb fajta lény a "pap". A múltkor majd felfordult a gyomrom, amikor is a rokonság szedte össze a pénzt, mert az évekig nem kért párbért követelte a Kaotikus Egyház, azzal fenyegetve többek közt a 86 éves nagymamámat, ha nem fizetik be, nem lesz egyházi temetés.... Ennél lejjebb már nem lehet menni. Igazi mocskos, utolsó söpredék. A kommunistánál egy fajta van lejjebb, a pap vagy a lelkész. Mondjuk a katolikus papok ebben is viszik a prímet. A lebukott vatikáni papok szerint a klérus 80-85%-a homoszexuális, 5-10% vagy tart "házvezetőnőt" vagy kurvázik, 5-10% aszexuális.
De nem jobbak a pünkösdisták és a többiek se. Kevés pap, lelkész nevezhető embernek, akik annak nevezhetőek, azok se a vallásuk miatt, hanem neveltetésük, erkölcsi értékrendjük és genetikai állományuk miatt.

Rwindx 2011.09.27. 22:31:23

@Táskás Tóni:
Nos a 21. században elég gyorsan ki lehet deríteni hogy egy hazugságvitában ki hazudik, te vagy kicsijuti:

www.sokszinumagyarorszag.hu/hirek/a-mazsihisz-is-kampanyba-kezdett
www.origo.hu/itthon/20110919-a-mazsihisz-is-valaszadasra-buzdit-a-nepszamlalasnal.html

A fenti irományok szerint te. Mondhatnám hogy tévedsz, de te annál sokkal tudatosabb vagy.

menőmano 2011.09.27. 22:31:49

Kumin Ferenc!

Totálisan jó buli! Igy csábítani az olvasókat.

:))))))

suo tempore 2011.09.27. 22:32:03

eljutottunk oda, hogy már mindentől félünk és minden mögött hátsó szándékot gyanítunk

ez a 3. megszámoltatásom, de a kérdések mindig hasonlóak voltak, szociális háttér felmérése és kész

a vallási dolgokra nem kötelező válaszolni, ahogy a fogyatékos kérdésekre sem

menőmano 2011.09.27. 22:38:49

Na. Igen! A vallás! a papok.)
Az egyik ismerősöm elment a templomba. Mivel elég idegen volt az arca) a pap kiprédikálta, hogy "Egyesek akkor mennek be a templomba, ha a kutya behajtja Őket".
Ő meg beszólt neki, hogy akkor az egyházadóért ne tartsa a markát. Távozott.
"Jaj. de buta vagy, hát be sem kellett volna menni." elég lett volna csak fizetni."
a pénz beszél? vagy talán nem?
oszt.kész.
:))

ökörpöröly 2011.09.27. 22:40:55

@menőmano: Kiadta neki a volt Antiklerikális Bástya egyik "alhadnagya" a parancsot, hogy írjon már egy ilyen blogbejegyzést. Ez a Kumin egy igazi bértollnok, az lett volna minden rendszerben. Ha most kommunizmus lenne, akkor a kuláklistákat dicsérné jó pénzért.
Aki azt hiszi, hogy ebben az országban van normális konzervatív oldal, az hatalmasat téved. Itt mindkét oldalon többé kevésbé jól fizetett bértollnokok dolgoznak. Nem csoda, hogy itt tart az ország.
A Hír TV-nél, az Echo Tv-nél annyi jobboldali exkommunista van, hogy Sztálin is megnyalná mind a tíz ujját. :)

komplikato 2011.09.27. 22:46:05

@penelope garcia: "Iiiiiigen, tudjuk, anonim."
Persze, hogy anonim. Végül is 33 indiszkrét kérdésből kb. 10-re adott valós válaszból már pontosan visszanyomozható, hogy kinek az életéről szólnak. ;)

ökörpöröly 2011.09.27. 22:47:15

@menőmano: A papok a világ tetvei. Nekem felfordul a gyomrom, amikor azt szajkózzák, hogy tőlük mennyit államosítottak. Csak azt a kérdést kell feltenni, hogy honnan volt a vagyonuk? Ők szerezték, ők dolgoztak meg érte? A válasz, nem. A kereszténység elterjedésekor a törzsi-közösségi földek hatalmas részét megkapták az uralkodóktól, hogy támogassák a rendszerüket. Sok millió hold, sok millió jobbágy-rabszolga urai voltak. Emellett fizette a lakosság az egyházi tizedet, a kötelező ajándékokat, a párbért, a temetési, keresztelkedési és egyéb költségeket, millió jobbágy robotolt nekik ingyen, ingyen kaptak fát, ingyen művelték a földjeiket, mert a szerencsétleneknek kötelező volt, ráadásul a tolvaj hazugok a nemfizetőket örök kárhozattal zsarolták.
Ha valaki kiszámolja, hogy az egyház a megtermelt érték hány százalékát húzta le a középkortól kezdve a lakosságról, illetve ezért milyen "szolgáltatást" adott, akkor hatalmas mínuszt kapnánk.

menőmano 2011.09.27. 22:49:16

@ökörpöröly: :))

Nahát, nahát! Ez totálisan jó komment.
De, hagyd már békén a Kumint. Ő sosem mondta/irta, hogy nem jobboldali.:)
kuláklistákat dicsérné jó pénzért." :)))

Az, hogy ott tart az ország ahol. Hát igen!!
Helyzet is van, nem jó, rossz.
:)))

ökörpöröly 2011.09.27. 22:50:07

Na, minden jót! Még reménykedek, hogy nem jön értem, a röfögő kismalacért az Orbánvédelmi Hatóság vagy egyéb szervezet csinovnyikja.:) Úgy érzem magam, mint a korai sztálinizmusban, még kicsit merünk morgolódni, de már gyülekeznek a fellegek a fejünk felett, bármilyen kishalak is vagyunk.:)

seahawks 2011.09.27. 22:52:28

én nem érzem prűdnek a le monde cikkét, de cáfoljatok meg...amúgy nemcsak külföldön kételkednek a népszámlálás politikai tisztaságában, hanem itthon is, csak nem kap akkora nyílvánoságot.
a reklám, jó, de én aggódok az adatvédelem miatt, igenis ki tudják deríteni, hol mit töltöttek ki. főleg, ha neten töltik ki.
és mi az, hogy ha valaki nem tölti ki, vagy nem ír igazat, akkor büntethető. ezt honnan tudják majd? ezek szerint mégsincs adatvédelem???
amúgy meg viszaéltek a 10 évvel ezelőtti népszámlálás adataival is ugye.
a cikkből lejön, hogy a cikkíró izom fideszes.

Táskás Tóni 2011.09.27. 22:55:04

@Rwindx: Most már mindketten hazudtok, szerintem se tévedtek. A kicsijuti azt hazudta, hogy ő a Mazsihisztől kapott ilyen szórólapot.Hol van a szórólap?

ökörpöröly 2011.09.27. 22:58:09

@menőmano: Én is tipikus jobboldali, konzervatív szavazó lennék bármelyik európai államban. Szerintem nem az a jobboldali, aki kiszolgál állami pénzekért, illetve az ún. jobboldali cégek pénzéért egy magát jobboldalinak beállító populista bűnszövetkezetet.
Jobboldalinak -és normális baloldalinak is- lenni egy értékszemléletet és egy megközelítést jelent, nem egy magát annak mondó rendszer feltétel nélküli kiszolgálását jó pénzért.
Nálunk keverednek a fogalmak, ami nagy baj. A FIDESZ és csürhéje porig alázta a jobboldaliságot és a konzervativizmust. Ezentúl nagyon nehéz lesz valaha is ebben az országban egy valódi konzervatív pártot létrehozni. Orbánék számára a ún. jobboldaliság, konzervativizmus csak egy ócska marketingfogás, a Bölcs Vezér semmivel se több, mint egy jól futó, jellemtelen, gátlástalan MLM-ügynök, aki saját haszna miatt értéktelen termékeket ad el a megvezethető embereknek. Normális országban maximum a TV-shopban árulhatna antigravitációs kést 1500 forintért. :)

Táskás Tóni 2011.09.27. 22:59:44

@menőmano: Akkor mit keresett az ATV-n? Biztosan nem sokat, mert Sólyomhoz távozott.

menőmano 2011.09.27. 22:59:44

@ökörpöröly:
Nagyon igazad van. Én személy szerint az egyháznak soha sem ajánlottam fel egy lyukas fillért sem.
De azt hiszem, hogy nem is fogok.
Igaz tőlem ellehetnek a papok meg az egyház) Az igazi vallásos embert mindig tiszteletben tartottam.
De én teljesen) soha sem tudtam azonosulni, igaz nem is akartam.
:)

ökörpöröly 2011.09.27. 23:01:54

@seahawks: Nem kell beküldeni, nem kényszeríthetnek rá, egyelőre még. Ugyanezt eljátszották a konzultációs kérdőíveikkel is, Cigány Rákosi igazi bolsevik, szeretne mindent tudni az alattvalóiról. Jó meglátásai voltak Orwellnek. Mondjuk ez manapság így megy, kémkedik az Apple, kémkedik a Facebook, kémkednek a mobilszolgáltatók...... Akkor miért ne kémkedhetne a Bölcs Vezér az alattvalói után? :)

menőmano 2011.09.27. 23:03:03

@Táskás Tóni:
Mit keresett, mit keresett. Nem kell azt firtatni.
Ha ott volt, akkor ott volt.
oszt.kész.jónapot.
:)))

ökörpöröly 2011.09.27. 23:07:53

@menőmano: Nekem mindkét ágon vallásos a rokonság, én viszont undorodok a kereszténységtől. Igaza volt Nietzschének, amikor a nyomorultak vallásának írta le a kereszténységet. Az ősi vallások is jobbak voltak, egyrészt nem mentek az emberi léttel ellentétes dolgokba bele, másrészt az embert a természet részének tartották, nem az urának. A kereszténység egyenlő az álszentséggel, a sunyisággal, a perverz gyűlölettel, a hazugsággal. A tanításai szerint nem lehet és nem lehetett élni, ezért az egész bűntudatot és hazugságot generált.

hamorit 2011.09.27. 23:10:13

@Frady Endre: Hát elég gusztustalan így gyűjteni a "hívőket".

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.09.27. 23:10:41

@szempontpuska: "A mértékadó liberális napilap"
LOL

Joelle Stolz, aki már 2003ban is öblöseket hazudozott a Mo-i dolgokról, ugyan kérem, ugyan már. több komolyságot....

ökörpöröly 2011.09.27. 23:11:32

@Táskás Tóni: Azt is sikerült lesüllyesztenie Orbánéknak a megbízotti porondmesteri szintre. Nem volt eddig egyetlen egy igazán alkalmas, tisztességes , korrekt és kemény gerincű államfőnk se, de ennyire alkalmatlan és megalázóan sötét még sose. Innentől kezdve az egész államfői tisztség totálisan erodálódott.

menőmano 2011.09.27. 23:11:52

@ökörpöröly:

*******
Ez a néhány csillagocska a Tiéd:)
Nagyon jó!

Jobboldaliság, baloldaliság. Kell, hogy azonosuljanak a pártok tagjai az eszmékkel. Hinni kell, abban amit hirdetnek/tesznek. Csak ez az a probléma, hogy nincs igy.
Hatalomra vágyás, politizálás, inkább ez a jellemző.
Igy röviden, tömören ennyi. Hiszen Te már nagyon jól összefoglaltad.:)
:))

Táskás Tóni 2011.09.27. 23:12:36

@ökörpöröly: A kereszténység egyenlő az álszentséggel, a sunyisággal,a perverz gyűlölettel, a hazugsággal. Akkor most Orbán keresztény vagy nem?

Runciter 2011.09.27. 23:15:35

„a Központi Statisztikai Hivatal a közösségi oldalakon bordélyházakba illő, kezében ostort tartó félmeztelen nő részvételével készült kisfilmmel ösztönzi a fiatalokat a népszámlálási kérdőívek internetes kitöltésére.”

Ebben mi a prűd, tee??? Pont ez van a filmben, nem?

ökörpöröly 2011.09.27. 23:17:08

@Táskás Tóni: Orbán egy gátlástalan bohóc, egy álneofita, ha akarja kommunista, ha akarja radikális liberális, ha akarja boszorkányok égetésére felizguló vakbuzgó keresztény fanatikus, de leginkább homonculus. A kereszténységre, mint hatalmi irányzatra értettem. Az előbb írtam, hogy nekem teljesen normális, vallásos rokonságom van. Nekem nem a megvezetett emberekkel van gondom, hanem az őket megvezetőkkel.

ökörpöröly 2011.09.27. 23:19:13

@menőmano: Köszönöm a dicséretet, már kijárt nekem! Írhatnál egy verset is hozzám, sőt, akár lehetnék én az új Kedves Vezető! :)

G. Wolf 2011.09.27. 23:19:48

Ha egy liberális kormányunk lenne a fenti videóval nem lenne semmi gond (plusz hozzáteszem szerintem nincs is), de egy olyan kormányunk van ami nem ismeri el bármely két felnőtt ember kapcsolatát házasságnak. Amely szigorú erkölcsi követelményeket állít be alapnak. Innen nézve pedig álságos így egy szado-mazós videóval reklámozni...

ökörpöröly 2011.09.27. 23:21:53

@Runciter: Jó pina sose árt. :) Nincs ezzel a filmmel semmi baj, hacsak nem bódítja el annyira a delikvenst, hogy a Bölcs Vezér nyilvántartását gazdagítja a beküldött ívvel. :)

ökörpöröly 2011.09.27. 23:22:59

@G. Wolf: A papoknak még ez is kevés, ők a durvább perverziókat szeretik. :)

ökörpöröly 2011.09.27. 23:25:09

@G. Wolf: Lehet, hogy a papokat egy másik (per)verzióval csábítják, ahol is kisfiúkat erőszakolnak meg püspökök. :)

menőmano 2011.09.27. 23:25:23

@ökörpöröly:
Ne viccelj már! verset? Milyen versre gondoltál?
Régen sokkal keményebben fogalmaztál, (nekem az is nagyon tetszett). Mi az oka, hogy változtál?
Nem szükséges leirni az okot, ha nem akarod, csak úgy, finoman megkérdeztem.
:)

szgy 2011.09.27. 23:27:55

"a szerző eljut a jó öreg „30-as évek” hivatkozáshoz is ... Hogy miért érezte a tudósító szükségét annak, hogy a magyar népszámlálás ügyét ilyen ... kontextusba helyezze, ezt nem tudom magamtól megfejteni."

bizonyára megrendelésre. a hivatásos/fizetett rettegők mindig előjönnek ezekkel a sablonszövegekkel. a médiatörvény vagy a nyugdíjállamosítás esetében is a 30-as éveket idézték, pl. az olaszországban élő zongorista.

egyértelműen nem az objektív tudósítás a lényeg hanem a lejáratás. ha ők csináltak volna ilyen reklámfilmet áradoznának róla hogy mennyire jó.

ökörpöröly 2011.09.27. 23:28:25

@menőmano: A lényegre figyelj, a stílus az csak dísz! :) Ha olyan kedvem van, akkor úgy írok, ha ilyen, akkor így. De tudok nagyon szépen, tudományosan is írni, csak ahhoz itt nincs kedvem. :)

ökörpöröly 2011.09.27. 23:30:21

@szgy: Nem lejáratásáról van szó, hanem arról, hogy az emberek egyre kevésbé bíznak a kormányban, a regnáló hatalomban. Valljuk be, nem ok nélkül!

menőmano 2011.09.27. 23:32:08

@ökörpöröly:
Csak nem azt akarod tudatni, hogy......
Na mindegy. Elgondolkodtattál. komolyan.
:)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.09.27. 23:35:03

@szgy: na persze akkor fiatalos lenne meg pojénos

szgy 2011.09.27. 23:42:31

@ökörpöröly: ezt egy külföldi újság írta, és egy árva szó sincs benne a lakosság bizalmáról, csak egy rövid utalás 10 évvel ezelőttre. fikázzák a kormányt, Orbánt, az alkotmányt, stb.

ökörpöröly 2011.09.27. 23:46:05

@szgy: Bocsánat, de Orbánnal, a kormánnyal és a tákolmánnyal nem is lehet mást csinálni. Az más kérdés, hogy hülye módon fikkantják. :)

ökörpöröly 2011.09.27. 23:47:10

Jó éjt mindenkinek! A mai napi "ius murmurandi" letudva részemről. :)

l0lcopter 2011.09.27. 23:57:09

lol, számomra csak az a kérdés, hogy van-e olyan téma, amiből nem tudsz olyan történetet kerekíteni, ami ne mosdatná a fideszt? :D

Pszt! 2011.09.28. 00:13:10

De minek a népszavazás? Minden ott van a Kubatov-listákon.

Rwindx 2011.09.28. 00:26:45

@Táskás Tóni:
"Mi" hazudunk :D
Kampányolnak? Igen. Van rá bizonyíték? Több független forrás állítását vehetjük annak.
Szórólapozás az kampányolás? Igen. Van bizonyítékod az ellenkezőjére? Nincs.
Többet ér az állításod mint egy másik kommentelőé? Lófaszt.

Én leszarom mit csinál a mazsihisz, pont mint amennyire a katolikus egyház tevékenységét. De az olyan hülyéket mint te, akik a saját anyjuknak is hazudnának egy marék rizsért, akkor is ha az ellenkezője a szemük előtt történik, azokat mélyen megvetem. Már elég régen bohóccá degradáltad magadat. Lassan nicket kellene váltanod. :)

trollface 2011.09.28. 06:51:30

és milyen büntetésre számíthat az, aki nem vesz részt a számlálásban, vagy nem válaszol a kérdésekre? ezt még nem nagyon hallottam sehol, csak azt, hogy így kötelező meg úgy kötelező...

csoko20 2011.09.28. 07:27:49

A vallási hovatartozást illetően a számlálást nem a templomokban kellene végezni???
Mert otthon a fotelben egy év jogi egyetem után mondhatnám én is hogy ügyvéd vagyok....

ezt is leszarom 2011.09.28. 07:44:53

JOGIDOKI SEGÍT NEKTEK...
nem értem a problémát....alapvetően a népszámlálás a lakcímektől indul.és azok alapján megy ki az azonosító, a számlálóbiztos és az alapján kötelező a válaszadás.
MIT JELENT EZ???
1.ha nincs ingatlantulajdonod és bejelentett lakcímed nagyot szarj az egészre...
2. ha albérletben laksz vagy koliban..stb és nincs állandó lakcímed, lakásod akkor is.
3.viszont ha van lakástulajdonod és/vagy bevagy jelentkezve hogyha nem akarsz esetleges bírságot vagy kavarást akkor a LAKÁSKÉRDŐÍVET TÖLTSD KI!!!abban amúgy semmi olyan nincs amit ne találnának meg pl. a földhivatalban vagy az önkormányzatnál...ha eddig nem éltek vissza vele ezután sem fognak.ráadásul azok jogilag hivatalos adatok és felhasználhatóak voltak eddig is.
4.ha nincs kapcsolatod semmivel magyarországon (pl. nincs munkaviszonyod, nem kapsz segélyt, gyest stb, nincs bejelentett lakcímed..ésígytovább) akkor írd be simán hogy külföldön élsz és kész....máris nem kell kitöltened semmi mást.

5.ha viszont be vagy jelentve és adatok mennek rólad valahonnan bármely hivatalhoz (teszemazt az adóhivatalhoz megy ugye ha van munkaviszonyod vagy vállalkozó vagy....vagy ha egyéb pl. diák, nyugdíjas, de akkor is ha beteg akkor pl. a tb-hez..stb ha munkanélküli, segélyes..stb akkor meg a munkaügyi központba..stb, stb), tehát ha igazolható hogy magyarországon élsz akkor az orbáni személyi kartotékot KI KELL SAJNOS TÖLTENI.
ugyanakkor elvileg írhatsz bármilyen többé kevésbé reális hülyeségeket belátásod és a nem megválaszolni akart kérdések szerint...ha aztán kérdőre vonnának ami nem túl valószínű(ILYENKOR AZONNAL INDULHAT 2-3 PER!!!) akkor mondhatod azt hogy részeg voltál..stb.

DE A LEGFONTOSABB! BÍRSÁGOT CSAKIS AZ ADATSZOLGÁLTATÁS ELMULASZTÁSÁÉRT KAPHAT BÁRKI!!!(magyarul legalább a lakáskérdőívet válaszold meg)... ENNYI. a törvény alapján ha hülyeségeket írsz az a te személyes szabadságod, nem büntethető...főleg ha ugye analfabéta, iskolázatlan, részeg..stb vagy éppen :)))

Joaquin 2011.09.28. 07:52:10

Hát igen, nagy nevű lapok is írhatnak eget verő marhaságokat, ezt például az arab tavasz alkalmával is bizonyíthatták.

hollario 2011.09.28. 08:56:52

@wmiki: Miért, mennyit szeretnél kapni? Ezerötszáz jó lesz, mint a fidesztől maárcius 15-én?

Táskás Tóni 2011.09.28. 08:57:47

@Rwindx: A pontosítás végett.Kicsijuti konkrétan azt írta, hogy szórólapot kapott a MAZSIHISZ-tól, ugyanolyat, mint amit a katolikus egyház írt. Ha igazat mond, akkor be tudott volna mutatni egy ilyen szórólapot és nem vágja magát kussba. A kampányolásról én is olvastam , tehát eszem ágában sem volt azt tagadni, csak a szórólapot kértem , mert az nem igaz. Erdő Péter nem aktivizálta magát a pedofil papok ügyében ennyire, mint most amikor még több pénz állhat a házhoz. Gusztustalan az egyház és a vezetői és a pedofil és aberrált papjai.
Kicsijuti pedig rögtön a zsidózást kezdte, ismerhető az álnok,hazug bejegyzései alapján. Ha fegyverhordozója vagy, akkor értem, ha hazugságot védsz, bármelyik oldalon az elítélendő.

Táskás Tóni 2011.09.28. 09:01:43

@Rwindx: Ja , és olvasd el mit írt kicsijuti, mielőtt hazugsággal vádolsz. Ha a kezembe kerül ilyen szórólap, akkor megkövetlek benneteket, addig viszont tartom magam ahhoz, hogy hazudott.

abaka 2011.09.28. 09:09:06

@Schindler Pistája: Leszamitva a primitv neonaci stilust, a mondanivalod is megmosolyogtato hulyeseg.

Bar eleg nehez pontos kimutatast talalni az egyhazaknak nyujtott allami tamogatasrol (borzaszto kodosites az egyhazak reszerol), az nagysagrendekkel nagyobb, mint a holocaust-tulelok "karpotlasa" (ezzel egyebkent pontosan mire gondolsz?). Mivel a neonaci nezetek bekajalasa altalaban alacsony intelligenciat feltetelez, gondolom szukseges, hogy ravilagitsak arra, hogy ezt a tamogatast mindenki adojabol fizetik.

kumin 2011.09.28. 09:11:30

Még mindig a bakiról: nem mentség, hogy másnak is ugyanígy becsúszik, de ez a két szó valahogy összekeveredik az agyban, úgy látszik nem csak az enyémben:
modoros.blog.hu/2011/09/27/ezert_bojkottalom_a_nepszavazast

abaka 2011.09.28. 09:24:54

@kumin: Gondolom majd Tibi megcafol ha tevednek, de eros a gyanum, hogy szandekos a dolog. Nezd a jo oldalat: a blogodat eleg ismert, hogy parodiaknal hasznaljak. Ez azert mindenkepp elismeres.

márta)) 2011.09.28. 10:47:32

Ez itt a reklám helye (is) ???
:))

AczélGyuribácsi 2011.09.28. 10:50:05

Picit trollkodom, de a poszt nem a Le Monde faszságáról és a fizetett bér-sajtó ál-prűdségéről szól?
Mert itt szépen egymásnak estek a tanult emberkék - belpolitikailag...
Én inkább lennék kíváncsi arra, hogy a külföldi sajtót - már sokadszorra - vajon ki fizeti az országunk lejáratása céljából?
A romadolgok idején legalább tudtam, hogy Mohácsi Viktória jelentgeti fel szülőországát és a szdsz-es srácok tettek pénzt a New York Times szerkesztőjének asztalára.
De hogy ki találta ki, hogy ez a reklám "ilyen-meg olyan"?

AczélGyuribácsi 2011.09.28. 10:50:56

A zsidózásról nem beszélek, az már megszokott...

márta)) 2011.09.28. 10:56:39

Az egészségügyi intézményekről is szavaz a Fővárosi Közgyűlés"

A testület levette a napirendről Kaltenbach Jenőnek, az LMP fővárosi frakcióvezetőjének helyi népszavazás elrendelésére vonatkozó, a főpolgármester és a közgyűlési képviselők választásának módjáról szóló javaslatát,"

ismét visszavonták az önálló Szent Margit Kórház létrehozásáról szóló indítványt."

www.mno.hu/portal/812676#

Szavaznak többek között az önkormányzati kezelésben lévő egészségügyi intézmények állami tulajdonba adásáról.

Itt egy népszavazási kezdeményezés már kigondolásának pillanatában el lett meszelve.)

:)

2011.09.28. 11:09:40

@kumin:
Tisztelt Kumin úr!

ezmiez?

Nincs téma itthon, vagy túl kényes? Mi az oka ennek a selejtes írásának?

Nameg:

"Ehhez mondjuk nem szokott kelleni elírás,"

Idézet Öntől. Magyar-e vagy? Esetleg hajt az álamfői nyelvvédő iroda megüresedő állásainak egyikére?

2011.09.28. 11:15:21

@AczélGyuribácsi:" Én inkább lennék kíváncsi arra, hogy a külföldi sajtót - már sokadszorra - vajon ki fizeti az országunk lejáratása céljából?"

Bocs, ha erről tudomásod van, tárd nyilvánosság elé. Csak azt nem értem, hogyha ez igaz,akkor a lényegesen jobb kommunikációs rutinnal és nagyobb összeggek felett rendelkező FIDESZ miért nem tudja megcáfolni? Talán ,mert van benne valami?

Bár igaz, szart kavarni mindig könnyebb, mint az igazat bizonygatni.
Volt erre példa, mikor fideszék rohangáltak Brüsszelbe.

márta)) 2011.09.28. 11:18:51

"A fővárosi MSZP szerint a szerdai nap "fekete szerdaként" fog bevonulni a Fővárosi Közgyűlés történetébe, a párt szerint a zsákmányszerzés és a káosz a jellemző az ülés napirendjére."

hvg.hu/itthon/20110928_mszp_fovarosi_kozgyules#rss

***
"A Jobbik nem támogatja a fővárosi kórházak állami kézbe adását
A Jobbik fővárosi szervezete szerint a kórházak állami kézbe adása „ugrás a sötétbe”, s a javaslatról annak jelenlegi formájában nem tudnak döntést hozni."

www.medicalonline.hu/cikk/a_jobbik_nem_tamogatja_a_fovarosi_korhazak_allami_kezbe_adasa

"160 helyett elég lenne 45 kórház Magyarországon."
www.medicalonline.hu/eu_gazdasag/cikk/160_helyett_eleg_lenne_45_korhaz_magyarorszagon

Én ezt nagyon furcsának találom, mivel egyes (halasztható)?? műtéteknél már most is nagyon hosszú a várakozási idő) A beteg állapota addig csak súlyosabbá válik, aminek (úgy gondolom) a kezelése többlet költséget jelent.
Az egészségügy helyzete kormányokon átívelő probléma.
Tudjuk.
****
"Ugrás a sötétbe". :) Matolcsy-féle gazdaságpolitika?? (is)
Igaz a Matolcsy itt már látta a fényt a gazdasági növekedés tekintetében (korábban). A társadalom egy hatalmas csoportja egészen mást tapasztal, nem látja)
?
:))

Táskás Tóni 2011.09.28. 11:27:16

@Könnyen elkaptuk, uram!: Bizony-bizony. A fideszék nevében Szájer még azt is kérte Brüsszelben, hogy az olyan országok, mint Mo, ne kapjanak EU-s támogatást, mert szerintük adatokat hamisítottak. Ez ám a kokárdás "hazafiság"

2011.09.28. 11:32:58

@tothh:
Kedves Tothh!
De! Nagyon gáz, hogy az egyházak kampányolnak. Tudod, ha befolyásolnak egy felmérést, akkor a végeredmény hamis.
Igen, lehet akár negatív hatása is.

A video üzenete meg az, hogy a budapesti kurvák annyira elfoglaltak, hogy nem érnek rá kitölteni a népszámlálási ívet?

Szar. Szerintem. Ahogy elnézem, nem vagyok egyedül. Minden pártpreferencia nélkül mondhatom, sokkal többet vártam a FIDESZ-től. Ellenzékben sokkal jobb volt a kommunikációja.

2011.09.28. 11:33:53

@Táskás Tóni: No ugye? És feltétlen őszinteség!

márta)) 2011.09.28. 11:35:10

Országos népszavazások Magyarországon"

karpatinfo.net/kulfold/2008/01/23/orszagos-nepszavazasok-magyarorszagon

*****

A 2008. március 9-én megtartandó népszavazáson szereplő három kérdés:

"Egyetért-e Ön azzal, hogy a fekvőbeteg-gyógyintézeti ellátásért a jelen kérdésben megtartott népszavazást követő év január 1-jétől ne kelljen kórházi napidíjat fizetni?"

"Egyetért-e Ön azzal, hogy a háziorvosi ellátásért, fogászati ellátásért és a járóbeteg-szakellátásért a jelen kérdésben megtartott népszavazást követő év január 1-jétől ne kelljen vizitdíjat fizetni?"

"Egyetért-e Ön azzal, hogy az államilag támogatott felsőfokú tanulmányokat folytató hallgatóknak ne kelljen képzési hozzájárulást fizetniük?"
****

Bocsánat! nekem ez arról jutott eszembe, hogy ma reggel újra előtérbe) került a népszavazás (vagy népszámlálás) :))

A fenti, bemásolt cikkhez kapcsolva) Talán? ha nem lettek volna reformnak szánt lépések népszavazáson elmeszeltetve, az egészségügynek jelentős bevételi forrást jelentettek volna. Hiszen a társadalom többsége tudomásul vette, hogy valamilyen formában támogatni kell az egészségügyi ellátást.
Nagy hiba volt, hiszen az egészségügyi ellátó rendszer minden formában az összeomlás állapotában van.
No de ez csak egy szürke vélemény)
:)

2011.09.28. 11:36:26

@márta)): Valaki elmaagyarázhatná már Matolcsynak, hogy ez nem alagút, barlang!

2011.09.28. 11:45:02

@ezt is leszarom: Érzek némi ellentmondást: kijön a számlálóbiztos. Senkit nem talál otthon, mert mondjuk külföldön dolgozik. Mi történik?

Az illető külföldön dolgozik, a lakását eladta, de ki még nem jelentkezett.

A lakás a bank tulajdonában van, de ki még nem jelentkezett.

Nyaral a bahamákon egy hónapig.

2011.09.28. 11:48:11

@Schindler Pistája: "Manapság már eldönthetem, hogy támogatom-e bármelyik egyházat."

Nem, nem te döntöttél. Nem tűnt fel?

márta)) 2011.09.28. 11:49:14

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Varga: Semmi sem tökéletes, amit ember alkot"

index.hu/gazdasag/magyar/2011/06/27/varga_semmi_sem_tokeletes_amit_ember_alkot/?r
***
Lázár J. "Nincs nálunk a bölcsek köve, aki tud jobbat álljon vele elő"

:))))))

márta)) 2011.09.28. 12:00:16

@wmiki:

Érdekes kommentek, az MSZP mennyit fizet?"

Elárulok Neked egy hatalmas) titkot!
Ezért a kommentért sem a Fidesz, sem az MSZP. egy lyukas garast nem fizetne.

:)))))

2011.09.28. 12:05:16

@márta)):" A nepszamlalas.hu-n folyamatosan pörög a felirat, hogy „a válaszadó neve és válaszai soha nem köthetők össze.” "

Ellenoldalként megemlíteném, hogy azzal fenyeget, hogy a válaszadás elmulasztása esetén büntethető vagy! Hogyan? Hogy dolgozzák fel?

Hiszen az, hogy megjelent a biztos, nem jelenti, hogy valós adatokat adtam meg, vagy egyáltalán adtam meg adatot! Ha válaszolnom kell, és a biztos regisztrálhatja a válaszadás megtagadását, akkor meg ugye máris kétséges a névtelenség.

2011.09.28. 12:19:28

@márta)): "Lázár J. "Nincs nálunk a bölcsek köve, aki tud jobbat álljon vele elő"

Hát ezt látjuk.
Bár elég volna némi tisztesség is, kedves Lázár úrtól.

Politikusainknak sikerült meghatározni az abszolút nullát a demokráciában. Mostmár el kéne indulni felfelé.

2011.09.28. 12:22:35

@márta)):
Hát nem egészen. Kumin a fidesz politikájáról írt, hogy zsákutca.
Én Matolcsy vaksi ámokfutására utaltam.

Bár mindkettő igaz.

márta)) 2011.09.28. 12:28:53

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Jó a kérdés. A válaszom egyszerű: Nem tudom.
Illetve, ha akarom nagyon is tudom, de azt meg nem írom ide.
Bocsánat.
:))))

márta)) 2011.09.28. 12:30:20

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ne szaladjunk annyira előre"! Még egyelőre lefelé megyünk.
:)

márta)) 2011.09.28. 12:36:49

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Teljesen mindegy minek nevezzük. Aki egy kicsit is foglalkozik a napi politikával,) nem beszélve arról, hogy a hatásait érzi, tapasztalja,) az a társadalmi csoport, aki szépen halad lefelé az életminőségében, - a megszoritások hatására - tudja, hogy ez a gazdaságpolitika nem hozta meg a várt eredményt, sőt.......megbukott.
ennyi.
:)

Táskás Tóni 2011.09.28. 12:39:33

@márta)): Na és ha előállnak, sorra elutasítanak minden ellenzéki javaslatot. Kivéve a Jobbikét, abból nagyon szeretnek csipegetni, nemhiába egy tőről fakadnak.

Táskás Tóni 2011.09.28. 12:41:24

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mikor zsákutcázta le Kumin a fidesz politikáját? Ilyenre nem emlékszem.

márta)) 2011.09.28. 12:49:02

@Táskás Tóni:
Na Igen! Egyébként a Vona G. (is) jól tudja forgatni a lapokat.
:)

márta)) 2011.09.28. 12:53:16

@Táskás Tóni:
Észrevettem én is (zsákutca) de a lényegen nem változtat, illetve az én véleményemen nem. Biztosan szórakozik egy kicsit.
De nem probléma.
:)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2011.09.28. 12:54:41

szerintem igenis fontos kitölteni a vallás mezőt. ha meg vagy keresztelve akkor pláne, függetlenül attól hogy 20 éve nem voltál templomba.

aki a vallás kitöltése ellen lázad, az általában valamilyen értelmesebb vallásnak a tagja. de aki valami fos szar kizsákmányoló vallásnak a tagja az hótzicher hogy behúzza azt az x-et.

az nekünk miért lesz jó ha kijön, hogy van 10000 jedi, 500000 higgyülis, 23567 sátánista, 4233 sci, meg 13 római katolikus? a nagy szart lesz jó.

menőmano 2011.09.28. 13:10:55

Akkor most ez a népszámlálás népszavazás arról, hogy katolikus vallású ország legyünk e vagy sem?
Totálisan úgy gondolom.
oszt.kész.
:))

menőmano 2011.09.28. 13:14:55

GKI: zsákutcába kerülhet az ország"

A magyar gazdaság helyzete ma rosszabb, mint a kormányváltáskor volt, nem jók az irányok, zsákutcába kerülhet az ország - fejtette ki Vértes András, a GKI Zrt. elnöke.
A gazdaságkutató intézet rontotta GDP előrejelzését, az idén csak 1,5 százalékos gazdasági bővüléssel számol, jövőre pedig a GDP 1 százalékos csökkenését prognosztizálja"

Hm. akkor még nem vagyunk ott??? Pedig én már totálisan úgy gondolom, hogy ott vagyunk.
:))

hollario 2011.09.28. 13:30:22

@Hurrá Torpedó: De ha " aki valami fos szar kizsákmányoló vallásnak a tagja az hótzicher hogy behúzza azt az x-et", akkor sokkal több római katolikus lesz, mint 13.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2011.09.28. 13:45:41

@hollario:

lehet. én rohadtul nem tartanám fontosnak behúzni. te sem tartod. a nyugdíjas néni annak tartja. oké legyen: lesz 750000 rk. de akkor is ott lesz 500000 andrásiszta.

de akkor is rohadt fals érték. kijön az, hogy no lám milyen sok jedi hívő van, húha támogatnunk kell a jedi egyházat is, adjunk nekik állami támogatást gyorsan, bevesszük a történelmi egyházak közé... újabb milliárdok mennek ki az államtól fasságokra... ami a fals bevalláson alapul

ökörpöröly 2011.09.28. 13:48:51

@Schindler Pistája: Ebben nagyban tévedsz, a 2011-es költségvetésben 100 milliárd feletti állami támogatást kapnak az adóforintjainkból az egyházak, ennek 80%-át a Kaotikus Egyház kapja.
A másik két dolog elítélésében egyetértek veled, én se támogatom a holocasut-üzletet és a nyakló nélküli segélyezést.

ökörpöröly 2011.09.28. 14:15:01

@menőmano: A Kumin-féléknek ez nem probléma, elég pénzt kiszednek ebből a kurzusból is. Legfeljebb később váltanak. A Kumin-félék régen kommunista káderek voltak. "Hittek" jó pénzért, kiváltságokért a kommunizmusban és a szocializmusban. Nappal "dolgoztak" a Béketábor Alanyainak Szocialista Direktóriumában, esténként pedig propagandacikkeket írtak a helyi pártlapba. Nem érdekelte őket, hogy ukrán parasztok hullái rohadnak az út mellett, nem érdekelte őket a milliónyi deportált sorsa. Ők a "pragmatikusak", akik "hisznek" a nekik kiváltságokat, pénzt, hatalmat juttató rendszerben, a társadalom nyomorát pedig szükséges szenvedésnek tartják. Ez a "hit" általában egészen addig tart, amíg nem bántják őket, meg amíg jut bőségesen konc a társadalom által termelt "húsosfazékból".
A Kumin-féle "álértelmiségi" csőcseléknek hatalmas szerepe van a társadalom totális leépülésében, a gazdasági helyzet kialakulásában. Félreértés ne essék, Kumin-félék nem csak az áljobbaldalon vannak, szerepelnek ők liberálisként, baloldaliként, sőt, gyakran váltanak oldalt a húsosfazék, illetve az onnan kapható konc mértéke szerint. Sztálinistákból lehetnek kádáristák, kádáristákból szociáldemokraták, szociáldemokratákból liberálisok, liberálisokból konzervatívak. A Kumin-féle férgeknek a pénz és a hatalom a hívószó. Nézzük csak meg a nagy "jobboldaliakat". Bayer Zsolt nem is olyan régen, még jó pénzért a Népszabadságban bérrettegett a jobboldal előtörése miatt, most a fő "jobboldali" megmondóember. Bencsik István a Kádár-érában a Népszabadság politikai rovatának volt a munkatársa, a "Munkásőr" nevezetű újság főszerkesztője, aki annyira kommunista akart lenni, hogy még feleséget is a Szovjetunióból választott. Kumin barátja, Stumpf István felesége Horváth kommunista belügyminiszter lánya, Pistike kommunista ifjútitánként a Hazafias Népfront egyik utolsó alelnöke, az MSZMP KB Társadalomtudományi Intézetének tudományos munkatársa - itt dolgozott a rákosista hóhérfattyú Kövér László is-. Kerényi is jó elvtárs volt, kapott fegyvert, paripát, villát, pénzt, hatalmat, MSZMP-tagként neki jutott a tisztség, hogy rendezze a kommunista propagandarendezvényeket itthon és Moszkvában is. Kun Miklós fanatikus kommunista volt, még a 80-as évek közepén is személyesen jelentette fel Kádárnál azt a történészt, aki szerinte nem kellő tisztelettel és dicsőítéssel írt nagyapjáról, Kun Béláról. Most ez a fazon a "jobboldal" főtörténésze, Kossuth-díjat kapott az Orbán-kurzustól. Sorolhatnám még bőven a Kumin-féle áljobboldali férgeket. Ez a hatalmi elit mögé felsorakozott csőcselék nagyban hozzájárult és hozzájárul az ország tönkretételéhez. Nekem ez fáj igazán, mert én szeretnék egy valódi, "modern konzervatív" oldal vezette országban élni, de ez sajnos Magyarországon lehetetlen, sokáig lehetetlen is lesz. Tehetetlenek vagyunk, a jól fizetett Kumin-féle csőcselék mindig is ki fogja szolgálni az áljobboldalt, ezzel hozzájárulva ahhoz, hogy itt ne alakulhasson ki normális jobboldal.

menőmano 2011.09.28. 15:20:38

@ökörpöröly:
Nagyon jó kis anyagot (tananyagot) írtál.:)
Egy kicsit keményen" fogalmaztál. De a Kumint ne nevezd már nagyon kérlek) csőcseléknek, hiszen Ő még fiatal, a politikai folyamatok egy/nagy részének" nem is volt közvetlenül részese. Sok-sok mindent, Ő is az irott anyagokból ismer.

ökörpöröly 2011.09.28. 16:13:43

@menőmano: Kumin jól ismeri az áljobboldalt, a pénzszivattyúkat, a Mr. 10-20%-okat, a nemzeti vagyon elrablásának technikáit, a szerecsenmosdatásokat, a hatalmi vágy miatt meg nem tett, az országnak hatalmas károkat okozó lépéseket. Fiatal, de része és kegyeltje a tolvajok rendszerének. Pontosan tudja, hogy hol áll, ismeri a rendszer mocskát, mégis kiszolgálja pénzért, pozícióért. Talán még azt hazudja magának, hogy ő csak pragmatikus, aki él a lehetőséggel, mert ha ő nem, akkor más lép a húsosfazékhoz. Kumin egy ingyenélő, aki közvetlenül vagy áttételesen az adóforintjaikat szívja le, miközben semmi hasznosat nem tesz az országért, csak pártutasítás és pártelvárás alapján "dolgozgat". Ezt a Kumin-féle szemetet minden silány rendszer kitermeli. Ha egyszer meg tudnánk ezektől szabadulni, akkor mindjárt jobb lenne a "légkör" az országban. Én nem tartom többre, mint akármelyik olcsójános kommunista propagandistát. Nem kell félteni, nem kell sajnálni, bőven jut neki a húsosfazékból konc, a pofáján pedig olyan vastag a bőr, hogy 1000 ilyen iromány se karcolná meg.

menőmano 2011.09.28. 18:23:08

@ökörpöröly:
Te most leírtad a véleményed) én elolvastam, nem fogok rá reagálni.
Csak annyit, sokan vannak akikről vélt- és valós dolgokat lehetne írogatni.
??

2011.09.29. 08:42:07

@ökörpöröly:
vétkesek közt cinkos, aki néma?
Respekt.

Az, hogy valaki fiatal, még nem mentség, szerintem se.

hegyilány 2011.09.29. 09:21:48

Nem is értem?! Mi a probléma.
Nem kötelező kitölteni a vallási,- nemzetiségi hovatartozást.
Aki meg vallásos, annak egyébként is illik bevállalni.
Nincs ebben semmi különös, a népszámlálásban sem.
:))

menőmano 2011.09.29. 09:28:12

Akkor most mi?van!?? sokan vannak/voltak már a "húsosfazék" körül, a bőr is vastag sokaknak a p**ján.?
Minden kormánynak megvannak a saját emberei??
Egyébként, hol irtam, hogy sajnálok valakit. Nem sajnálok senkit, és semmit.
oszt.kész.
:(

márta)) 2011.09.29. 11:37:42

Népszámlálás előtt: az erdélyi kampány hajrája"

Minden készen áll a népszámlálásra, és javában folyik a kampány Erdélyben.
Minden számlálóbiztosnál lesz magyar nyelvű kérdőív, ám bizonyos adatokhoz a szomszédok révén is hozzájuthatnak a kérdezők.
Közben a pártok külön veselkedtek neki, hogy tájékoztassanak illetve meggyőzzék a magyarokat: vállalják fel identitásukat."

kitekinto.hu/karpat-medence/2011/09/29/nepszamlalas_eltt_az_erdelyi_kampany_hajraja

a nemzetiségre, anyanyelvre, felekezeti hovatartozásra vonatkozó kérdőív-mezőket a biztos az illető polgár hiányában kizárólag a közvetlen hozzátartozók útmutatása alapján töltheti ki.
Mint ahogy eddig is volt, nyilván most is lesz egy bizonyos számú állampolgár, akiknek identitásvállalásával összefüggő adatai ismeretlenek maradnak"

:)

GGG77 2011.09.29. 14:15:22

@Frady Endre: Az ominózus szórólap nálam tegnap landolt. Semmiről nem szól az egész, csak arról, hogy a történelmi egyházak lóvéhoz jussanak.

hegyilany 2011.10.13. 16:59:41

@hegyilány: Eh, egy hasonmás. Amúgy egyetértünk.

A szerző

Kumin Ferenc

Politológus-közgazdász, a Századvég Alapítvány vezető elemzője

2002 óta jelennek meg politikai elemzései az on- és az off-line médiában

2006 és 2010 között Sólyom László köztársasági elnök kommunikációs és stratégiai tanácsadója

Facebook

süti beállítások módosítása