Breivik, az európai szélsőjobb és a Jobbik

2011.07.27. 14:47 kumin

A tragikus oslói mészárlás után az európai szélsőjobb nem folytathatja úgy, mintha mi sem történt volna. A politikai szimbólumokkal teletűzdelt, rituális tömeggyilkosságot végrehajtó Breivik lényegében az utóbbi időben sikert sikerre halmozó, elsősorban bevándorlás-ellenességgel, iszlámellenességgel és EU-szkepszissel kampányoló szélsőjobbos újhullám eszméit gondolta tovább, és beteg aggyal váltotta át cselekvéssé. Bármennyire is elítélik most az érintett nyugati pártok a tettét, tudniuk kell, hogy nem mentesülhetnek százszázalékosan a felelősség alól. Még akkor sem, ha egyébként Európa lassan tényleg egyes számú problémáját tematizálják és állítják – kifacsart módon – programjuk középpontjába. Kell-e a legerősebb magyar szélsőjobboldali erőnek, a Jobbiknak hasonló nehézségekkel számolnia? Közel sem.

 

(forrás)

 

Az oslói kettős merénylet után nem sokkal körülnéztem a szélsőjobbos internetes szcéna legfontosabb helyein. Tudom, hogy ezt olvasóim közül sokkal perverziónak tekintik, de nagyon tanulságosak szoktak lenni ezek a kiruccanások. Furcsa volt, hogy a radikális híroldalak eleinte azt kifogásolták, hogy a magyar média „szélsőjobbozik” Breivik tette kapcsán. Ez már csak azért is különös volt, mert amúgy magukról jellemzően nem szívesen mondják, hogy „szélsőjobb”, hanem inkább a „nemzeti radikális” a kedvelt önmeghatározás.


Én használom a szélsőjobbot a Jobbikkal kapcsolatban is, mert szerintem ez a leírás értéksemlegesen kifejezi, hogy a mérsékelt jobbtól jobbra helyezkednek el, semmi bántó vagy dehonesztáló önmagában nincs benne, de természetesen minden mozgalomnak szíve joga, hogy magára olyan bélyeget süssön, amilyet akar. Az egyszerű, egydimenziós fogalmi rendszerben a Jobbik is szélsőjobboldali és Breivik is szélsőjobbos eszmékből indult ki. Ott van akkor az egyenlőségjel köztük? Nem, nagyon sok tekintetben nem. Markáns különbségek találhatóak a Jobbik értékvilága és a mainstream európai szélsőjobb között.


Ez a különbség több ponton is kimutatható, de én most egyetlen részt szeretnék kiemelni: az iszlámról vallott felfogást. Nem kell az emlékeinkben messzire visszamenni: Novák Előd bő két hete az egyházügyi törvény emlékezetes vitájában a többi között elfogadhatatlannak nevezte, hogy a javaslat nem vesz tudomást az iszlám egyházról. Ez bizony nem az iszlám belülről építkező európai forradalmától rettegő szélsőségesek hangja, hanem annak épp az ellenkezője. Az okok nyilvánvalóak, és racionális logikát követnek. Magyarországon az iszlámmal fenyegetni nem tűnik gyümölcsöző politikai vállalkozásnak, miközben a cigányság elleni agitáció mögött ott van a főként vidéki magyarság valós tapasztalata a napi közbiztonsági bajokról. Ebből persze még nem következik, hogy az iszlámot ennyire kelljen szeretni, de itt jön be a másik megkerülhetetlen faktor, a Jobbik immár deklarált antiszemitizmusa, amelyből viszont az ellenségem ellensége logika alapján könnyű levezetni az arabok kebelre ölelését.


Eddig is tudható volt, hogy Európa más tájain a szélsőjobb nem a Jobbik féle utat követi. Szerintem a korábbi bejegyzésemben megénekelt Morvai-ügy is ebből a kétféleségből táplálkozott. Talán az sem meglepő, hogy most az EP képviselő asszony meglepő hirtelenséggel és határozottsággal hátat fordított az osztrák szabadságpárti Heinz Christian Strache által gründolt, páneurópai szervezetnek, amelyet sokkal inkább jellemez a bevándorló-ellenes tematika, és amelynek tagjai most inkább kerülhetnek fázó utcába a terrortámadás után.


Nem lesz egyszerű a nyugat-európai szélsőjobbnak kijönni ebből a helyzetből, biztosan néhány alapvető tézist most újra kell fogalmazniuk. A jelszavaik nem emlékeztethetnek Breivik mondásaira, mert ezzel azonnal magas labdát adnak fel a politikai riválisnak. Azért elveszve sincsenek, temetni biztosan nem érdemes őket. Az oslói rémtett ellenére ugyanis a bevándorlás és döcögősen működő multikulturális együttélés problémája vastagon megmarad Európában. A Jobbiknak azonban nem kell pályát módosítani. Breivik a Jobbik nevét említi a manifesztumában, de aztán jelzi is, hogy problémás a társaság, mert nem tart eléggé az iszlámtól. Csak meglehetősen absztrakt szinten keverhetőek bele a magyar szélsőjobbosok a történetbe. Ehhez általában kell a türelmetlenségről, a kulturális, etnikai különbözőség tiszteletének hiányáról beszélni. Nyilván ebben a vonalban lehet sok igaz állítást mondani, de a magyar közvéleménytől ilyen fokú absztrakciós képességeket elvárni szerintem naivitás. Nem csodálkoznék azon sem, ha ebből az ügyből a Jobbik megerősödve kerülne ki.
 

Címkék: jobbik szélsőjobb oslo breivik

193 komment · 9 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kuminszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr113104508

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A svájci frank az önkormányzatokat is kiütheti 2011.08.04. 14:49:05

Nagy bajban vannak az önkormányzatok is a svájci frank szárnyalása miatt, hiszen egy hajóban eveznek a lakossági devizahitelesekkel: nekik sincsenek devizabevételeik, az árfolyam emelkedése miatt pedig forintban egyre többet kell fizetniük. A főleg 200...

Trackback: A svájci frank az önkormányzatokat is kiütheti 2011.08.04. 14:49:05

Nagy bajban vannak az önkormányzatok is a svájci frank szárnyalása miatt, hiszen egy hajóban eveznek a lakossági devizahitelesekkel: nekik sincsenek devizabevételeik, az árfolyam emelkedése miatt pedig forintban egyre többet kell fizetniük. A főleg 200...

Trackback: R.I.P. Magyarország 2011.08.03. 13:08:35

A magyar öntudat felvállalását manapság a megbélyegzettek kisebb-nagyobb csoportja tudhatja magáénak, akik hovatartozásukat büszkén felvállalják....

Trackback: R.I.P. Magyarország 2011.08.03. 13:08:35

A magyar öntudat felvállalását manapság a megbélyegzettek kisebb-nagyobb csoportja tudhatja magáénak, akik hovatartozásukat büszkén felvállalják....

Trackback: Back to the Future 2011.08.03. 09:43:01

A visszamenőleges törvénykezés hasznos dolog....

Trackback: Kínai hitelminősítő gyengítette az Egyesült Államok adósosztályzatát 2011.08.03. 09:22:43

Tovább gyengítette, “A-plusz” besorolásról “A”-ra rontotta az Egyesült Államok adósosztályzatát a kínai Dagong Global Credit Rating hitelminősítő szerdán, egyben negatív kilátást adott a besorolásra....

Trackback: Munka hadának a lépte dobog 2011.07.28. 11:27:07

Beszélgettem a múltkor a feleségemmel. Tudvalevő, hogy az én drága feleségem részben kedves alföldi vadállatok által lett fölnevelve, ennek okán nem mindig érti azokat a dolgokat, amik nem érthetőek meg hagyományos, hogy ne mondjam, ortodox logikai úto...

Trackback: Munka hadának a lépte dobog 2011.07.28. 11:26:05

Beszélgettem a múltkor a feleségemmel. Tudvalevő, hogy az én drága feleségem részben kedves alföldi vadállatok által lett fölnevelve, ennek okán nem mindig érti azokat a dolgokat, amik nem érthetőek meg hagyományos, hogy ne mondjam, ortodox logikai úto...

Trackback: Fél Európa hárít 2011.07.27. 18:03:22

Jól megkavarta a dolgokat az európai politikában a baloldaliakat gyilkoló norvég merénylő és az ő röpke 1500 oldalas irománya. Sokakat kényelmetlen helyzetbe hozott a mondataival, és nem csak a szélsőjobbon. Persze elsősorban ott. Legelsőképpen is azok...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bgp 2011.07.27. 19:30:26

@Muad\\\'Dib: erre mondtam, hogy az Izraeli cionista telepes is szélsőjobbos. Nehéz lehet ezt felfogni? Egyébként ez a fickó nem volt az, akármennyire is szeretnéd belemagyarázni.

makacshalacska 2011.07.27. 19:30:31

@bgp: "Európában ez eddig nem volt szokás"

Már ha Írországot (IRA) és Spanyolországot(ETA) nem soroljuk Európába.Ez a majom egyedül csinálta, a fentiek meg komoly szervezetek, mondanám ,hogy voltak de nem hiszem :(.

márta)) 2011.07.27. 19:30:39

@hackbard.celine:

Te hatalmas tévedésben vagy. Mert amire a szakértő utal az egy valós probléma.

Élő példák vannak, hogy közösségbe kerül a kisgyerek, és az óvónéni figyelmezteti a szülőt, általában az anyát, hogy nagyon nem stimmel valami (már négyéves kor körül észrevehető).
Aki komolyan veszi a problémát kezelhető, de aki nem, megindul a gyerek gondolkodása egy rossz irányba.
Ami tizenéves korban szinte nem is fordítható vissza.

Nem az a lényeg, hogy az ATV-n mondta el, mert éppen a piacon is elmondhatta volna. :)vagy éppen a HIR-tv-n , bárhol.

makacshalacska 2011.07.27. 19:31:21

@makacshalacska: Mármint léteznek ma is de elhatárolódnak a radikális múlttól...

márta)) 2011.07.27. 19:33:31

@hackbard.celine:

Ez a freudista maszlag."
Ott a válaszom a maszlagra.

Anti Anyag (törölt) 2011.07.27. 19:42:42

A nemzetközi radikális jobboldal a bevándorlás ellen van, mert ott ebből adódnak a problémák.
A norvég tömeggyilkos eleve cionista és iszlámellenes.

A Jobbik cigányokkal (és az ország politikáját negatívan befolyásolni igyekvő zsidókkal) foglalkozik, mert itt ez a probléma. Eleve nem iszlámellenes.

A norvég srác és a Jobbik között bármiféle párhuzamot vonni értelmetlen, ráadásul a Jobbik ny.európában még csak nem is számítana radikálisnak.

Muad\\\'Dib 2011.07.27. 19:45:53

@bgp:
Semmit nem akarok belemagyarázni. Egyszerűen nem értem, hogy miközben legalább kétezer blogon megjelenik az euróapai szélsőjobb/náci párhuzam, erről a párhuzamról még csak említést sem tesz senki. Miközben az illető szabadkőműves jelmezben bohóckodik, és ezt írja:
“We demand ... a public statement in support of Israel against Muslim aggression should be issued, and the money that has previously been awarded to Palestinians should be allocated partly to Israel's defence ... We do NOT want to copy the failed aggressive totalitarian fascist dictatorships like Nazi Germany, far from it. We hate everything Nazi Germany stood for” - A European Declaration of Independence, Breivik, pages 769, 1069

szintetikus 2011.07.27. 19:46:05

@nemzet katonája: több bort nem szabad benyakalni

hackbard.celine 2011.07.27. 19:52:06

@Brendel Mátyás: aztán a liberális gondolkozás nem-e arról szól-e (már így viccesen), hogy elfogadjuk mások nézeteinek a miénkétől való különbözőségét is akár? :)
Beálltál a vallástagadók sorába, csak még nem jöttél rá, hogy a vallástagadás az nem egyenlő az ateizmussal. Az ősrobbanáshit is pl. egy vallás. Tudományvallás.
Bár nem a blog témája, de ha megkérdezném, hogy Istent ki teremtette, az ugyanaz a kérdés, mint ha megkérdezem, hogy mi történt az ősrobbanás előtt 1 perccel?
Vissza Breivikre: a document.no portálon kirakott kommentjei szerint a saját protestáns vallásosságát a katolicizmushoz közelítette volna:
"I myself am a Protestant and baptized / confirmed to me by my own free will when I was 15
But today's Protestant church is a joke. Priests in jeans who march for Palestine and churches that look like the minimalist shopping centers. I am a supporter of an indirect collective conversion of the Protestant church back to the Catholic. In the meantime, I vote for the most conservative candidates in church elections.
The only thing that can save the Protestant church is to go back to basics. "
Azaz 15 évesen konfirmált, de szerinte a mai farmerben bohóckodó protestáns egyház egy vicc és támogatná az egyház visszatérését a sokkal konzervatívabb, katolikus irányba.
Ott a kulcs is részben: 15 évesen a szabad akarat mellett döntött, a vallása szerint önmaga számára a cselekedeteire Istentől kapott felhatalmazást a szabad akarat nevében.

márta)) 2011.07.27. 19:56:38

@hackbard.celine:
Ez egy gyáva, lelőnivaló, gyilkos.
Aki nem merte felvállalni a saját eszméit, nem mert a szavakkal harcolni, gyáva módon fegyverrel támadott védtelen emberekre.
Aha! a hatalmas Q-jával megadta (nagy bátorságában) az első rendőrnek magát.

hackbard.celine 2011.07.27. 20:00:18

@márta)): akkor így jártam: tévedtem, nyilván neked van igazad: az ovi és anyu miatt lesz valaki tömeggyilkos.
Eszem megáll, hogy két mondatot ennyire nem tud értelmezni valaki. Olvass Freudot (kellő kritikával), aztán jöhet Jung és a többiek.

Jáva-Corabeli 2011.07.27. 20:05:37

@Brendel Mátyás 19:01:45, 19:20:15, 19:28:53

Ismét Brendel ütötte fel a fejét köreinkben, lásd:

"én ateistaként az iszlámot, kereszténységet, hinduizmust "egykutyának" tartom, liberálisként meg nem gyűlölöm a bevándorlókat."

Ez a szélsőségesen kereszténygyűlölő provokátor minden blogot kihasznál arra, hogy a saját kenyéradó gazdaországának messze legnépesebb vallását köpködje és mocskolja, persze szigorúan ateista alapon. Rendkívül feltűnő jelenség, hogy egy másik fundamentális vallásformát eközben sohasem említ, pedig az a vallás elválaszthatatlanul összenőtt a kereszténységgel. Ugye Matyi?

Brendel fundamentálisan kereszténygyűlölő munkásságát itt lehet megtekinteni:

ateist.blog.hu/2011/07/23/a_norvegiai_amokfuto_es_a_hit_ereje

ateist.blog.hu/2011/07/24/reszletek_a_norveg_amokfuto_konyvebol

Tegnap már említettem, hogy addig jó, míg ez az ember sokat posztol és kommentel, mivel így szinte biztos, hogy 2014-ben a nemzeti kormány 75%-os vagy még nagyobb arányú győzelmet arat.

Ha valaki belescrollozik a fent hivatkozott Brendel-posztok kommentjeibe, azt fogja látni, hogy maga a posztíró rémületes módon felülreprezentált a kommentelők között. Ez azért van, mivel Brendel tucatszámra szórta ki és törölte a neki nem tetsző, vagy vele ellentétes véleményt megfogalmazó kommentelőket. És itt ne tessék "erős" hozzászólásokra gondolni! Egy szimpla ellentmondás vagy egyszerűen más vélemény elegendő volt és máris repült a kommentelő egy trágár megjegyzés keretében, ahogy az ateista-liberáliséknál bevett szokás.

Kívánom, hogy Brendel Mátyás le tudja tenni a kóros monomániává hatalmasodott kereszténygyűlöletét, és megtalálja leki békéjét.

A poszt egyébként ismét egészen jó lett, a Jobbik iszlámtoleranciája valóban a posztban leírtakra vezethető vissza. Konklúzióként annyit tudnék hozzátenni, hogy felettébb nehéz időszak előtt áll Európa, rövidtávon úgy tűnik, hogy tényleg nincsenek jó válaszok a szélsőséges libertáriánizmus által ránkszabadított lelki és gazdasági károk helyreállításához.

márta)) 2011.07.27. 20:07:56

Már márciusban a norvég titkosszolgálatok látókörébe került a norvég merénylő, amikor nagy mennyiségű műtrágyát vásárolt illegálisan az interneten."

A norvég lövöldözőről szóló híradások során a köznyelvben ismertebb "dum-dum"-nak nevezett lőszerek helyes megnevezése helyesen expanzív (kiterjedő) lőszer.
Ennek lövedéke üreges csúcsú, vagy a köpenytől eltekintve nem egy darabból áll. Általában azt gondolják, hogy becsapódáskor felrobban.
A valóságban azonban nem teljesen ez történik.

Az expanzív lövedék ugyanis leginkább abban tér el a hagyományos lőszertől, hogy nem hatol át az emberi testen.
Becsapódáskor szétterül, szétnyílik, így már karba, lábba lőve is sokkot okoz, harcképtelenné teszi az áldozatot. Ez egyben azt is jelenti, hogy ehhez nem kell feltétlenül létfontosságú szervekre célozni.

Magyarországon ugyan nem engedélyezett az ilyen lőszerek használata, a rendőrség különleges egységeinél mégis fontolgatták, hogy használatukat engedélyezik, mivel bankrablás során kitört lövöldözésnél előfordult már, hogy a rabló testén átmenő lövedék még vétlen személyt is megsebesített."
......................................
A hatalmas Q-val rendelkező norvég gyilkos még arról is gondoskodott, hogy akire rálő az biztos "ott maradjon."

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.27. 20:08:01

A Jobbik támogatottsága nőtt.
Az MSZP-é csökkent.

Ezek szerint Breivik gyilkosságait az MSZP-vel kapcsolják össze leginkább.

index.hu/belfold/2011/07/27/nott_a_kulonbseg_a_fidesz_es_az_mszp_kozott/

Persze ez is, mint a cikk is úgy baromság ahogy van.
Hülye barmok vannak liberáliséknál, baloldaliaknál, és jobboldalikanál egyaránt.

Ha ennek hatása lenne bármilyen párttal szembeni népítéletre, akkor gyanúsan saját embereiket kezdenék kinyírni a pártok az ellenfelük nevében.

Nagyon helyesen a többség azonban helyén kezeli az őrülteket, és leszarják a nemzetiségük, vallásuk, avagy pártállásuk.

hackbard.celine 2011.07.27. 20:10:13

@márta)): még mindig nem érted az ok és okozat közötti különbséget: Breivik egy létező társadalmi problémára adott TELJESEN TÉVES választ, amit az önmagából kiinduló és ott végződő mikrovilágában helyesnek talált. Szociopata.
Tettének nem volt oka a kormányzati ifjúsági szervezet táboroztatása. Következménye viszont a mészárlás.
Értelmes ember nem Breivik tetteinek helyességét mérlegeli hosszasan, hanem az okait, motivációját keresi.
Az atv "anyu rossz" cikk hülyeség.
És hogy egy fejlett társadalom hogy tudja kiszűrni a hasonló potenciális elkövetőket a szabadságjogok korlátozása nélkül? Ez a nyílt társadalom nagy kérdése, Breivik újabb korlátokat állított fel, hatása évtizedes lesz.
Talán túl sok információt írtam le egy szuszra, várj 10 percet és emészd meg, mielőtt válaszolsz.
Légyszi.
Köszönöm.

Anti Anyag (törölt) 2011.07.27. 20:14:50

@Jáva-Corabeli: Na most képzeld el, hogy a magyar média leírja az igazat, azaz, hogy cionista és kereszténygyűlölő.

Szóval akkor itt az országban legfeljebb pár igen tudatlan maszopos gondol a jobbikra.

A többi nagyon nem a jobbikra gondol.

hackbard.celine 2011.07.27. 20:16:11

@márta)): még egy dolog, amiről fogalmad nincs. Ballisztika.
Azt tudtad, hogy pl. az AK-74 gépkarabély 5.45-ös lövedékét, csak repülő méregnek titulálták, mert akkora roncsolást okozott? Nem véletlen, hogy az M16 alapján fejlesztették ki anno. Egyik fegyver lövedéke sem hatol át a testen, mégis rendszeresítve van.
Olvasod a híreket és rögtön mindenkinél okosabb vagy.
Ez nem ilyen troll szokás?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.27. 20:17:12

@Muad\\\'Dib: Ilyen szempontból van párhuzam.
A zsidó vallástól és államtól az egyik legnacionalistább (cionistának hívják), avagy kirekesztőbb (befogadókészség, kívülállóak csatlakozásának lehetősége).
Ez nem antiszemitizmus ez tény.

De egy különbség mégis van. Soha semmilyen közösségre nem lépnek más országbeli jobboldali szervezetekkel, sem ideológilag, sem politikailag.
Ennek nagyjából a fent említett összeférhetetlenség az oka, mégha kívülálló szemében a nacionalizmust tekintve teljes is az összhang.

márta)) 2011.07.27. 20:19:11

@hackbard.celine:
Ne zavarjon Téged, én mit és hogyan értelmezek. Az eszed is megállhat, engem az zavar a legkevésbé.
A Brendelnek biztosan tetszik az eszmefuttatásod, ezért jobban teszed, ha vele kommentelgetsz.
A másik meg az, hogy ilyen kommentekre nem szeretném pazarolni az időmet, én sem.
:(

márta)) 2011.07.27. 20:22:23

@hackbard.celine:
Befejezted?
Jobban teszed ha saját blogot nyitsz magadnak.
Ott kellő módon hozhatod a formádat.

márta)) 2011.07.27. 20:27:06

@hackbard.celine:
Van egy másik ötletem.
Mehetsz a "Piroslap-blogra is, ott irhatod a tutit.

:))

igenember 2011.07.27. 20:29:28

A Jobbikra én a náci pártot használom mivel annyit zsidóznak meg cigányoznak ott, mint a volt német náci pártban.

Hogy Breivik mit is csinált? Nos felrobbantotta a szocialista kormány épületeit, illetve kiirtotta a szigeten tartózkodó fiatal baloldaliak zömét.

Muszlimokhoz hozzá sem ért.

Sátán meg a Jocó 2011.07.27. 20:30:54

HVIM: Határolódjon el Izrael - Tüntetés Izrael Nagykövetsége előtt!

Mára átolvasva az 1500 oldalas művet, abból egyértelműen kiderült, hogy bár bevándorlóellenes, anti-marxista, antikommunista mázba is csomagolja zavaros elméleteit Breivik, ideológiájának középpontjában Izrael és a cionizmus támogatása áll.

A norvég tömeggyilkosság elkövetője, Anders Behring Breivik a könyvében az európai szervezetek felsorolása között megemlítette a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalmat is, sőt sok száz cím között a miénkre is elküldte utolsó levelét. Mi a média össztüze közepette már elhatárolódtunk és elítéltük a támadást. Ezt tette a Jobbik is. Breivik ugyanakkor, ugyanott ír lehetséges jövőben szövetségesként - többek között - az MSZP testvérpártjáról, a Szerb Szocialista Pártról és a Fidesz testvérpártjáról, a Likudról is. Várjuk az elhatárolódásokat!

Mára átolvasva az 1500 oldalas művet, abból egyértelműen kiderült, hogy bár bevándorlóellenes, anti-marxista, antikommunista mázba is csomagolja zavaros elméleteit Breivik, ideológiájának középpontjában Izrael és a cionizmus támogatása áll. Felszólítjuk ezért Izraelt és az összes magyarországi zsidó szervezetet, hogy határolódjanak el Anders Behring Breiviktől! Egyúttal felszólítjuk az MSZP-t és a Fideszt is az elhatárolódásra, a testvérpártjaik említése miatt!
Hogy követelésünknek nyomatékot adjunk, demonstrációt jelentettünk be Izrael Nagykövetsége elé (Budapest, II. ker. Fullánk utca 8.), augusztus 3-ra, szerdára, 11 órára (a korai időpont oka, hogy ekkor már az egész mozgalmunk a Magyar Szigeten lesz, ahonnan közösen indulunk a demonstrációra). A tüntetésen petíciót is át kívánunk adni, s bizonyítékként felolvassuk Breivik könyvéből azokat a passzusokat, amelyekben Izraelt és a cionizmust magasztalja és támogatásáról biztosítja.

Mindenkit – aki ebben a korai időpontban tud jönni - szeretettel várunk!

A HVIM vezérkara

Sátán meg a Jocó 2011.07.27. 20:33:49

@igenember: de mivel cionista volt, bizonyára erősen bosszantotta, hogy a norvég kormány elsőként ismerte el a független Palesztinát...

A szigeten ugyanakkor előző nap volt a "Bojkott Izrael ellen!" c. rendezvénysorozat. Azok a marxista ifjak pedig szintén nem voltak nagy izrael-barátok, híven követvén a kormányzó Munkáspárt elveit.

Ejnye-bejnye, ez a sok Izrael-utáló... most megkavarodtam, ki is a náci? :D

Anti Anyag (törölt) 2011.07.27. 20:38:09

@igenember: Ja, akkor az LMP és az MSZP is náci, mert annyit zsidóznak és cigányoznak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.27. 20:40:46

@hackbard.celine:

"aztán a liberális gondolkozás nem-e arról szól-e (már így viccesen), hogy elfogadjuk mások nézeteinek a miénkétől való különbözőségét is akár? :)"

nem. arról szól, hogy a törvényes határokon belül joga van hülyeséget gondolni. de nem kell vele egyetérteni.

"Az ősrobbanáshit is pl. egy vallás. Tudományvallás."

meg a fa is vaskarika.

"Bár nem a blog témája, de ha megkérdezném, hogy Istent ki teremtette, az ugyanaz a kérdés, mint ha megkérdezem, hogy mi történt az ősrobbanás előtt 1 perccel?"

buta kérdés:

math.freeblog.hu/archives/2006/03/17/1369518/

"Ott a kulcs is részben: 15 évesen a szabad akarat mellett döntött, a vallása szerint önmaga számára a cselekedeteire Istentől kapott felhatalmazást a szabad akarat nevében. "

tehát hívő. köszönjük, leülhet!

Fullánkos Algol 2011.07.27. 20:41:46

@Muad\\\'Dib: te se lehetsz majd meglepődve mikor majd a fajtád ellenőrzőpontjait találják meg forróbbvérű kisebbségiek, ha már ennyire szúrja a szemed a szegregáció

Muad\\\'Dib 2011.07.27. 20:42:52

@Fullánkos Algol:
Milyen fajtám? Te mi a rossebről beszélsz, pubi?

sanyix 2011.07.27. 20:49:13

@bgp: "Szélsőjobb: dögöljön meg mindenki, aki másmilyen, mint én."

Ez inkább liberális nem? Hozzátéve azt hogy "tiiilcsukbeee"

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2011.07.27. 20:51:40

@sanyix: A szélsőségesek hasonlóan gondolkoznak, lényegtelen, hogy jobboldali, baloldali vagy liberális szélsőség.

fillérbaszó vadász 2011.07.27. 20:56:56

@nemzet katonája: Javaslom, minnél hamarabb keresd meg őket. Házhoz is mennek ;)
www.pszichiatria.kutvolgyi.hu/

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.27. 20:57:26

@Brendel Mátyás:
"math.freeblog.hu/archives/2006/03/17/1369518/"

Ez meglehetősen ostoba magyarázat.
Egyrészt maga az ősrobbanás ténye se bizonyított, pusztán egy elmélet a kb 3-4 közül.

Másrészt kb erre a mondatra épül: "Nos a nyílt intervalllum szépsége pont az a zárt intervallummal szemben, hogy minden időpillanatnak van megelőző időpillanata. "
Mondok egy példát. A nyúl kergeti a teknőst.
Megnézzük hova jut a nyúl, mire oda ér ahová a teknős volt.
Majd ugyanezt tesszük ismét, és ismét. Végtelen folyamatot nyílt intervallumot kapunk, és nem látunk túl rajta.
Pedig a nyúl előbb-utóbb utoléri a teknőst, csak ezzel a módszerrel nem fogjuk elérni soha azt a pontot ahol ez megtörténik, túllépni meg péláne nem fogunk rajta.

fillérbaszó vadász 2011.07.27. 20:59:47

@sanyix: Ezt minden politikai ideológiára rá lehet húzni, de az olvtárs csak a szélsőjobbra asszociált. :)

Sátán meg a Jocó 2011.07.27. 21:06:08

@Trompf: bocs az offért, de végtelen sorozatoknak lehet véges összege, úgyhogy megvan rá a módszer :)

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.27. 21:09:21

@Sátán meg a Jocó: Hát kb pont ezt akartam leírni, szemléltetni.

Attól hogy nem tudjuk mi volt az ősrobbanás elött (feltéve hogy ősrobbanás volt), szükségszerűen kellett valaminek lennie elötte, csak még nincs meg a módszer amivel ezt megismerjük. A teknősre már megvan a módszer.
A különbség mindösszesen ennyi.
Épp ezért hülyeség amit a fent említett linkben fejtegetnek.

bőrmók 2011.07.27. 21:09:50

Szép kis logikai játék.

bőrmók 2011.07.27. 21:15:31

Ha már itt is sok lesz a muzulmán bevándorló, akkor a Jobbiknak el kell kezdenie szidnia az arabokat is, nincs mese.

Apropó, ez megvolt?
m.blog.hu/ma/mandiner/image/1104/magyar_jelen_negerek_jonnek_aids.jpg

Várúr 2011.07.27. 21:21:22

@hackbard.celine:
Azt gondolom, ezek az eszementek nem is szélsőjobbosok, hanem szimpla gyűlölködő ostobák. Kihozni egy fajtatiszta szőke vikingből, hogy Izrael-bérenc cionista, csak azért, mert gyűlöli az arabokat... Nem mellesleg az izreliek nem az arabokat gyűlölik, hanem a terroristákat. Ahogy minden épeszű ember. Tökmindegy, palesztin vagy norvég. Az a Juhász nevű kis fasz polgármester is iráni tőkét vízionál... Ez már a röhej kategória.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.27. 21:24:52

@Várúr: "fajtatiszta szőke viking" ez már már rasszizmus.. :)

Várúr 2011.07.27. 21:27:16

@Sátán meg a Jocó:
Hülyébbek vagytok, mint gondoltam. MI köze Izraelnek egy elmebeteg norvég tömeggyilkoshoz? Csak mert nekiállt Izraelt dícsérni? Sétáljatok el az USA követség elé. Meg az összes ország követsége elé, akik Izraelt ténylegesen támogatják. Mondjuk ballagjatok az arab országok követségei elé, akik Izraellel diplomácia kapcsolatban állnak, fegyvert, technológiát vásárolnak Izraeltől és így tovább. Usgyi az egyiptomi követség elé, mivel szögesdróttal és betonfallal zárja el a gázai övezet határát.

okosallah 2011.07.27. 21:27:35

@Sátán meg a Jocó:
Olvasva az írásodat Clemenceau-nak abszolut igaza volt amikor Versailles-ben .hu-t a megfelelő méretre szabta át, nehogy megint eszébe jusson valami marhaság.
Pedig nem is volt zsidó.

Meséld el, mi köze van Izraelnek a 64VM-hez? Miért nem mentek a Román, Szlovák, Osztrák, Ukrán, Francia és az USA (Wilson elnök) követséghez tüntetni, hogy "Mindent Vissza"?

Mert primitiv, házmester-prolikból álló gyáva nyilasok vagytok és a nagyok előtt meg se mertek nyikkani. Próbáld szidni az USÁkokat, ha ha ha!

Várúr 2011.07.27. 21:30:15

@Trompf:
Annak szántam én rasszista...
Édesmindegy nekem, hogy a gyilkos őrület szőke, barna, norvég, izlandi vagy más. Csak épp jó mosolyogtam a sok barom fajvédőn. Nem bírják feldolgozni, hogy ezúttal egy hozzájuk hasonló, csak épp északi tipusú tömeggyilkolt. Már tüntetést is szerveznek az izraeli követség elé. Az emberi hülyeségnek nincs határa.

angyalföldi partizán 2011.07.27. 21:30:30

@Jáva-Corabeli: már bocsáss meg,de én azért tartom jónak hogy Elmebeteg Matyi sokat ír és beszél,mert ha nem így lenne, akkor lázban égő tekintettel,fegyverrel a kezében vadászna a neki nem tetszőkre.apropó,Brendel,Breivik...,nem rokonok ezek?gondolkodásmódban biztosan.

bőrmók 2011.07.27. 21:31:53

@Sátán meg a Jocó: köszönjük, szórakoztató volt.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.27. 21:35:01

@Várúr: Egyetértek, azzal ami a mondanivaló lényegét tekinti.
Ám tartok tőle ezt pusztán egy válaszreakciónak szánják, arra a hasonlóan ostoba ötletre miszerint a Jobbikkal, HVIM-mel, (Brendel Matyink személyesen Orbán Viktorral) akarják összekötni az ámokfutót.

Pedig:
"Édesmindegy nekem, hogy a gyilkos őrület szőke, barna, norvég, izlandi vagy más. "

menőmano 2011.07.27. 21:51:16

Ezt találtam.

Breiviknek nem volt kapcsolata Jézussal – részletek az írásaiból"

A tömeggyilkos számára a kereszténység nem a hitről szólt"

A norvég terroristatámadásról szóló beszámolók keresztény fundamentalistaként jellemezték az elkövetőt, a keresztény fundamentalisták azonban rögtön elhatárolódtak tőle. Breivik anti-feminista, homofób, abortusz-ellenes, és visszasírja az 1950-es évek patriarhális családmodelljét. Ellenségének tekinti a médiát és az akadémiát, és a marxizmust teszi felelőssé, amennyiben elindította a nyugati kereszténység küszöbön álló szociális összeomlását. Valamint erőteljesen iszlámfóbiás.

Breivek a helyreállított európai katolicizmushoz való visszatérést kutatja írásaiban, eközben nagyon kritikusan tekint a jelenlegi katolikus egyházra és Benedek pápára, főleg az Iszlámmal való megbékélésükre.
Egy olyan miliciát vizionál, mint a XII. századi, a második kereszteshadjárat kihírdetésével is felhatalmazott patrónus, Bernard apát által körvonalazott Templomos Lovagok rendje"

www.mindennapi.hu/cikk/vilaghir/breiviknek-nem-volt-kapcsolata-jezussal-reszletek-az-iras

hm. valóban "hatalmas Q-val" rendelkezhet, ebben a rövid cikkben is össze-vissza másol, ir mindent.
Még kibogozni is nehéz azt a sok gyűlöletet, hogyan irja le.

Jáva-Corabeli 2011.07.27. 21:58:20

@angyalföldi partizán:

Tökéletes a diagnózisod Brendelről. Addig jó mindenkinek, ameddig abban a kényszerképzetben leledzik szerencsétlen, hogy legalább itt figyelnek a sületlenségeire.

Vezérigazgató elvtárs 2011.07.27. 22:02:52

Mind meg lesztek baszva a faszszopó kurva anyátok hátán,geci fehérek!

menőmano 2011.07.27. 22:03:03

Már bocsánat! De egyáltalán nem úgy van, hogy a Brendel M. összemossa Orbán Viktor személyét az ámokfutó személyével.
Olvastam a posztot. Igaz, érdekesen van megfogalmazva (már megint) :),
De hatalmas tévedés azt hinni, hogy a OV, személyét azonositja.
Olvasni kell a sorok között, fel van dobva a labda, és mindkét eseményt, az kormány munkáját, és az eszement gyilkost külön kell kommentelni.

Na igy születnek a félrebeszélések, az irigységek, meg minden.
oszt.kész.

:))))))))))))))

menőmano 2011.07.27. 22:04:19

@Vezérigazgató elvtárs:

Magasságos egek ura!!!
Hogy lehet ilyeneket irni.???!!

Vezérigazgató elvtárs 2011.07.27. 22:07:04

@menőmano: Kussoljál és nyomasd a segélyt,mert nem tudok tankolni a Mercimbe.Elvágom a tetves torkodat diplomás geci!

fourgee 2011.07.27. 22:08:07

"Én használom a szélsőjobbot a Jobbikkal kapcsolatban is, mert szerintem ez a leírás értéksemlegesen kifejezi, hogy a mérsékelt jobbtól jobbra helyezkednek el, semmi bántó vagy dehonesztáló önmagában nincs benne,"

Na barátom, most mellélőttél :)

Számomra nagyon fontos, hogy a nemzetiségeknek meglegyen az öntudatuk. Egy "mindenki magyar Magyarország"-nak se értelme, se jövője nincsen. Az egy dolog hogy magyar állampolgálrok vagyunk mind, viszont szerintem fontos hogy a magyarok is megtartsák a kulturális értékeket, fontos az hogy a beilleszkedők cigányság is megtartsa a saját népi hagyományait. Mint ahogy azt teszik az ortodox zsidók, vagy pl. sok szlovák falu van Magyarországon. Egy, a mai értelemben vett multikulturális országban bár azt hangoztatják hogy fontos a sokféle nemzetiség, a sokféle kultúra, igazából az egészet összemossák egy nagy-nagy masszává, mivel az öntudatlan, gyökerek nélküli tömeget könnyebb mozgatni, manipulálni. Ezt egészen pontosan 2500 évvel ezelőtt is tudták már.

Na most, egy ilyen nemzetiségekben gondolkodó emberre mi a legmegfelelőbb szó? Nacionalista. Nem? De! De ha valaki, aki tiszteli az összes nemzetiséget akik Magyarországon élnek és fontosnak tartja hogy azok tovább adják a leszármazottaiknak a kultúrájukat, ha egy ilyen ember azt mondja magáról hogy számára a nacionalizmus egy fontos érték, akkor egyből lenácizzák, és rámondják hogy fajgyűlölő, rasszista, stb.

"szerintem ez a leírás értéksemlegesen kifejezi, hogy a mérsékelt jobbtól jobbra helyezkednek el"

Szerinted. Ahogy a nacionalista szóval eljátszottam, ugyanúgy el lehet játszani a szélsőjobboldali kifejezéssel, és akkor rájöhetsz hogy miért nyúltál nagyon mellé.

Vagy vehetjük azt a tényt, hogy mi az, ami minden ember számára tökéletes? Az, ahol minden nemzetiség egyenrangú és ahol támogatást kapnak arra hogy a saját kultúrájukat tovább adják. Mindezt egy olyan országban, ahol erős a szociális háló, ahol a közösségre van építve minden. Erre mi a legjobb szó? Nemzeti szocializmus. Most gondolj bele, ha egy ilyen párt elindulna, de nemzeti szocialistának hívnák magukat, szerinted mi történne? Na ezért nyúltál nagyon mellé...

:)

Magyarországon azért sincs értelme jobb-, meg baloldalban gondolkodni, mert ha megnézed hogy mit ígértek és mit tettek a különböző pártok, akkor pl. a Jobbik inkább van baloldalon, az MSZ(M)P meg a Fidesz inkább jobboldalon.

menőmano 2011.07.27. 22:08:10

@Vezérigazgató elvtárs:
Ha nem sértelek meg! Elvtárs Úr!:)
Megkérdezhetem, hogy az efféle beszédet hol tanitják?

:)

menőmano 2011.07.27. 22:11:07

@Vezérigazgató elvtárs:
Úr! Isten! Ha ezt tudom nem is jövök ide vissza!
Ez a gyilkos fotója, meg ilyen üzenet.
Most már totálisan, nagyon félek!!!!

:))))

menőmano 2011.07.27. 22:12:59

@Vezérigazgató elvtárs:
Figyelj! Te meg menjél dolgozni!
Akkor majd tudsz tankolni a "mecidbe"!!!! vagy mi a fenébe!!!
Az én pénzemet Te ne akarjad felélni.
osztjónapot!!

:))

menőmano 2011.07.27. 22:17:47

Na tessék!! Itt van a totális hatása, a norvég "eseményeknek".
Már itt is kezd elszabadulni az indulat, meg a gyűlölet.!!!

:)))

Vezérigazgató elvtárs 2011.07.27. 22:20:23

@menőmano: Mérne akarjam,miből neveljem a pujákat ha nem fizetel?Vagy felvesző dógozni egymilláér?Alább nemmegyek mert annyit keresek az öregek kirablásával is!Hülye vagy.

menőmano 2011.07.27. 22:21:52

Hm. Megfejtettem. Ez a viselkedés, az ilyen komment.
"szélsőjobbos újhullám".
Na. nem már!!! Én nem kérek belőle.

:)))))))

Haary Plotter 2011.07.27. 22:22:39

Igazán kár ezért a szorgos "viking" gyerekért, aki bányát és biogazdaságot is üzemeltetett. Ha idejében eljött volna Magyarországra, ma is vígan élhetné életét, mint egy szabad (jó)madár. A bányászatban akár a min.elnök apjának is legjobb barátja lehetne. Esetleg a biogazdaság helyett biogázt termelhetne, otthon is. A Norvég Liberális Párt tagjaként biztosan nem engedte volna hogy a "magyar" SzaDeSz ilyen gyalázatosan és (ön)feltrancsírozva kipurcanjon. Inkább azt csinálta volna a Liberós Pistike Barátaival, mint a kommunisták a kurvákkal és a homokosokkal "felszabadulásunk" után; széjjelrebbentette volna őket mint szabad madarakat, s most tele lenne velük minden város, meg a hősök terei, iskolai dísztermek, gőzfürdők,és gáz(fűtötte)fürdők, legalább egy pornófilm erejéig. Még jobban tele lennénk szabad rablókkal, szabad kőművesekkel, szabadon rettegőkkel és rettegtetőkkel. Dolce vita! Az izraeli társulási szerződés íme aláírva lőn; örüljünk neki, hogy még ilyen idősen is felvásároltak minket, mert ilyen értékesek vagyunk A kurva is örül, ha van pénzes kuncsaftja, há' nem? Ez az északi szőke vakoló fattyú akár a kék-fehér sáljában és kötőjében, vagy a "felvett" "náci" (national+sozialist!) egyenruhájában, vagy akár a "felvett" számnélkül rendőrruhájában is elkúrhatná... bocs megkúrhatná hazaffyasra átöltöztetett "lányainkat", utólag sem lehetne nekije semmi baja a Micisapka és Tetemcafat nevű főtörpék hazájában. A muszlim bevándorlók helyett pedig egyenként levadászhatná a keltetőgépből kipottyantott rétinégereket, utóvégre a mi puffantóink között is volt Nátó egyenruhás katona és egyben Enbéhás vakkantó vakolóféle, valamint izraeli kibucokat megjárt (tehát garantáltan megmetszett) homoki buckalakó is, bár igaz hogy ők a Behring Templomok építése helyett inkább a Putrik békésebb lakóit rombolgattták, hátha csak-csak kirobban valami a békés választások helyett, s jaj Lófax (ez az Isten neve nekik), a nagyfőnökeink kibuknak a Kuppoldából és Bizottságokból. Vídám vasárnapjait pedig nem a fagyos fjordoknál töltené Behring büdösbunkócska, hanem teorista átszellemüléssel énekelné a jeruzsálemi zsoltárokat, hogymint az Úr egy napon ismét a veres (vagy véres) tengerbe fog hajigálni minden terrorista filiszteust, amoritát, amalekitát, kánaánitát éstaöbbit, gyerekestől, öregestől, állatostól, úgy amint az meg lett írva az első öt Fejezetben.. ááMeeen! mondaná rá Sanyi bá, az isteni(tett) taxisöfőr. A francba, hova a pixelbe tűnt el közben kezemből kézen-közön a "Szélsőjobb" című meséskönyv, pedig eredetileg erről lett volna itt nagyba szó... B+, sehol sincs, mindjárt elszakad nálam a magyar (cérna)szál...

Vezérigazgató elvtárs 2011.07.27. 22:22:53

@menőmano: Nekem jogaim vannak!Mit képzelesz hülye fehér csávó minek tartlak,meghalsz!

Anti Anyag (törölt) 2011.07.27. 22:24:27

@fourgee: A szélsőséges jelző itthon a "Népszava baráti kör" tagjaira illik. Vásárhelyi M. és társai, SZDSZ.

A Jobbik ezekre (is) válasz, de nem annyira radikális mint ők.

menőmano 2011.07.27. 22:25:42

@Vezérigazgató elvtárs:
Nem vagyok hülye. Kikérem magamnak.
Mire vennélek fel dolgozni, egymilláért!?!
Nem tudok, se irni, se olvasni, és olyan szegény vagyok mint a templom egere!!!
komolyan.

:)))))))

menőmano 2011.07.27. 22:31:33

@Vezérigazgató elvtárs:
Tudod mihez van neked jogod!
A munkához. Meg járjál biciklivel, abba nem kell tankolni!!!!!
Figyelj!!! nick név mögül nagyon bátran irogatsz.
Arra már nem lenne bátorságod, hogy a szemembe mondd.
Azt hiszem azt meg is emlegetnéd a hátralévő életeden keresztül!!!
Mit képzelsz te magadról.
hm?

:)))

Vezérigazgató elvtárs 2011.07.27. 22:32:50

@menőmano: Te ne is legyé gazdag,annak itt vagyok én az új honfoglaló.Ez már az én hazám,te meg fehér rabszolga vagy.Örüjjé még pár évig,de ez mán a mi országunk nektek annyi debilcsákó.Te ne szaporoggyá mer az drága,minket tarcsál el mer az a lényeg!

Vezérigazgató elvtárs 2011.07.27. 22:34:26

@menőmano: Gyáva mi,hát gyere csak le az Almási térre oszt beszántlak a tesóimmal a fa alá buzigyerek!

menőmano 2011.07.27. 22:38:52

@Vezérigazgató elvtárs:
Te most nem érted?? vagy nem akarod érteni???
Lassan irom: Nem tudok se olvasni, sem irni.
Szegény vagyok.
De nem vagyok rabszolga nem is leszek, az majd Te leszel.
Mit nem lehet ezen érteni.

:))))

Filhipposz 2011.07.27. 22:40:27

@márta)): Látszik, hogy átlagember vagy. Ezt a sok sületlenséget igazán kár volt visszabüfizned.

hackbard.celine 2011.07.27. 22:42:39

@Várúr: sose gondold, hogy nem gondolják komolyan:
kuruc.info/r/23/82653/
Jobbik és persze a vármegyések:
"Mára átolvasva az 1500 oldalas művet, abból egyértelműen kiderült, hogy bár bevándorlóellenes, anti-marxista, antikommunista mázba is csomagolja zavaros elméleteit Breivik, ideológiájának középpontjában Izrael és a cionizmus támogatása áll."
Ez is egy olvasata a történetnek.
Kumin talán majd elmereng rajta.
Nem vagyok politikai elemző, de hogy ennek a történetnek aktuálpolitikai vonatkozások híján nem lesz deficitje a Jobbik számára, az szinte biztos.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.27. 22:44:08

@Trompf: ez Zénon első "paradoxona", és Akhilleusszal volt eredetileg.

hu.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A9n%C3%B3n_paradoxonjai#Akhilleusz_.C3.A9s_a_tekn.C5.91s

matematikailag ez kb addig rejtélyes, amíg az ember meg nem tanulja a konvergens sorozatok fogalmát.

a nyílt intervallumhoz annyiban hasonlít, hogy a nyílt intervallum nem tartalmazza a torlódási pontját, a zárt pedig igen.

egyébként viszont az ősrobbanáshoz semmi köze.

az ősrobbanás kérdésére Stephen Hawking Nagy terv c. könyve adott nemrég olyan választ, amely után legalábbis istennek nincs helye a történetben.

ehhez képest a te okoskodásod, amely semmi más nem volt, mint dolgok összekutyulása, igencsak szánalmas. igazából nemis érthető, egyáltalán hogy szántad ezt érvnek.

Filhipposz 2011.07.27. 22:45:59

@menőmano: Most tényleg nem veszed a lapot, vagy csak fárasztani akarsz minket? Esetleg TE vagy Vezér Elvtárs?

Filhipposz 2011.07.27. 22:48:55

@hackbard.celine: "vonatkozások híján nem lesz deficitje a Jobbik számára, az szinte biztos. "

Grati! Egyes. Meg egy körmös.

hegyilány 2011.07.27. 22:49:47

Egy kicsit más, de nem tudom kihagyni.

"Újra itt van dajcstomi"

Néhány napja Deutsch Tamás Twitter-üzeneteinek elmaradása kapcsán azt latolgattuk, hogy vajon legyőzte függőségét a fideszes EP-képviselő, vagy rászóltak magas helyekről a magyar Twitter-szcéna egyik vezető celebjére?"

A választ maga Deutsch Tamás adta meg.

"Ki a fasz az a Thomas Melia? Minek kell naponta adnunk a szarnak egy pofont?" - írta a Twitteren Deutsch Tamás, a Fidesz európai parlamenti-képviselője.

Thomas Melia bírálatai, amelyeket az Orbán-kormánynak címzett, bejárták a magyar sajtót.

Melia az amerikai külügyminisztérium európai és eurázsiai ügyekért felelős helyettes külügyi államtitkára, aki a magyar alkotmányozással, a média helyzetével és az egyházügyi törvénnyel kapcsolatban fejezte ki aggodalmát a képviselőház külügyi bizottságának meghallgatásán."

www.stop.hu/articles/article.php?id=912673

hm. részemről kommentár nélkül.

okosallah 2011.07.27. 22:52:09

Ugyan informativ hozzászólásnak itt nincs nagy sikere de egy szóban a pacák ideológiájáról. (Elolvastam részeket a Manifesto-ból.

Kulturális Marxizmus és ortodox Marxizmus.
Mindkettő a hagyományos nemzeti, polgári társadalmat akarja megdöntetni.

Ortodox Marxisták: Termelő eszközök állami tulajdonba vétele, magántulajdon megszüntetése, az Állam mint a proletariátus és a nép képviselője. A burzsoá állami (bourgeois) hagyományok mint a vallás stb. eltörlése.

Kulturális Marxizmus:
A hagyományos nemzeti államok felszámolása mint amit az EU tervez, a nemzeti kultúrák és hagyományok szétverése szélsőséges csoportok támogatásával. Ilyen pld. a homoszex propagálása, "Politikailag Korrekt" beszéd a vélemények homogenizálására, Iszlám támogatása és a kereszténység elleni propaganda, a "morális relativizmus" elmélete*.
(*minden szokás és kultura egyenértékű a társadalomban, nincs "vezető v. irányadó" ideológia).

A kisebbségek szokásai, pld. cigányok, homokosok, muszlimok, stb. egyenértéküek a többségével. A Sharia (iszlám jogrendszer) épp úgy elfogadott mint a európai római jogrendszer.

Lásd "multikulturalizmus" és "diversity" (sokféleség).

A nyugati balos antiszemitizmus oka: Izrael az egy vallási és nemzeti állam ami ellentétes a Kulturális Marxisták "globális" "világállam" elképzelésével amit az ENSZ fog majd irányitani.

Különböző etnikumokat össze kell olvasztani és meteremteni az "új embertipust" ahol mindenki egyformán gondolkodik.

A politikai korrektség eredete:

www.huncor.com/pkorrektseg/pkorrektseg.htm

Vezérigazgató elvtárs 2011.07.27. 22:53:11

@menőmano: Rabszolga vagy ne ugass!Örüjjé,hogy nincs betörve a pofád még.De ezt az országot buktátok gyáva magyarok.A okos elmegy nyugatra a többit meg megveszi izraeliek,fizessé hitelre a bankárnak meg nekem a pujákra hagyszaporggyak,te ló!Rabszolga vagy kész!

Seregbontó 2011.07.27. 22:56:24

Létezik egy probléma és egyre súlyosbodik. Európa nyugati részén a bevándorlók, Európa keleti részén a cigányság helyzete. Nyilvánvaló, hogy amíg ez a probléma ilyen markánsan fennáll, addig ennek a politikai indikátorai, a széljobb pártok is létezni fognak. Ha a helyzet fokozódni fog, akkor erősödni fognak ezek a pártok is, juthat akár az év minden hónapjára egy ámokfutó, a politikai támogatottságon ez nem fog változtatni. Kereslet-kínálat ugye.

okosallah 2011.07.27. 23:01:09

Remek és mélyreható cikk van a Jobbiktól az egész Kulturális Marxizmusról magyarul.

Rém hosszú és tördelés nélküli betű-rengeteg a cikk amit nagyon nehéz olvasni de tartalmilag nagyon pontos és helyes.

keszthely.jobbik.hu/content/kultur%C3%A1lis-forradalom-%E2%80%93-nyugati-kult%C3%BAra-alkonya

Filhipposz 2011.07.27. 23:05:50

@Brendel Mátyás: Most az jön, hogy buziként viszont kedvelem a kisfiús popókat, ugye?

insert random 2011.07.27. 23:14:41

Mindenki, aki ezt az ügyet a saját aljas politikai céljaira próbálja felhasználni, az a mészárlás áldozatait köpi le. További kellemes hullagyalázást mindenkinek!

menőmano 2011.07.27. 23:37:47

@Filhipposz:

Fárasszon téged!.....
Egyáltalán ki kérdezett???
hm?

Fullánkos Algol 2011.07.27. 23:38:32

@Vezérigazgató elvtárs: előbb szánt majd be téged egy valódi cigány te kis náci patkány

menőmano 2011.07.27. 23:43:13

@Vezérigazgató elvtárs:
Ez a kultúra magas foka.
És most már fejezd be, de nagyon gyorsan.
Érted. ugye?

porthosz 2011.07.27. 23:44:38

Azért hihetetlen, hogy egy norvég fanatikus idióta, gyerekek ellen elkövetett tömeggyilkosságát valaki összeköti egy tőle 1500 km-re fekvő magyarország nevü ország jobbik nevü pártjával...

És erről olvasok blogokat napok óta, besz@arás...

Kiváncsi vagyok mikor sikerül majd a kedves blogiróknak egy amerikai nyugdijas néni dühkitörését a a new yorki turkálóban összekötni valamelyik magyar párttal...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2011.07.27. 23:50:27

@Filhipposz: "Most az jön, hogy buziként viszont kedvelem a kisfiús popókat, ugye? "

mondtam, hogy ateista vagyok, nem pap. kishülye.:)

márta)) 2011.07.28. 11:42:42

"Az életveszélyes fenyegetés és az erőszak semmilyen megoldást nem adhat semmilyen problémára. A lehető leghatározottabban elítélem az olyan fenyegetéseket, amelyekkel politikusokat vagy családjukat, jelen esetben Lázár János frakcióvezető-társamat akarták megfélemlíteni, illetve cselekvésre kényszeríteni" - fogalmazott az ellenzéki politikus.

Mint írta, az erőszak erőszakot szül, beláthatatlan következményekhez vezet.

"Ezért a mai viszonyok közepette, a mindennapok egyre elhatalmasodó erőszakos cselekedetei miatt - lásd a norvégiai tömegmészárlást, a szélsőséges erők térnyerését! - különösen fontosnak tartom, hogy semmilyen körülmények között senki ne veszítse el józan ítélőképességét" - közölte Mesterházy Attila, hozzáfűzve: bízik az ügy lelkiismeretes kivizsgálásában és mielőbbi tisztázásában."

www.stop.hu/articles/article.php?id=912773

Na. Igen. Óvatosan kell bánni az uszitó szavakkal, mert anélkül is "feléledhet" bármikor itt ebben az országban is egy "esztelen elme".
Elképesztő, egyébként, hogy néha egyes embereknél mennyire nincs kontroll.

Sátán meg a Jocó 2011.07.28. 11:53:02

@okosallah: "Miért nem mentek a Román, Szlovák, Osztrák, Ukrán, Francia és az USA (Wilson elnök) követséghez tüntetni, hogy "Mindent Vissza"?"

Jó pár éve, minden évben van ilyen felvonulás.

Hát még ennyit sem tudsz?...

Na, ennek fényében "értékelem" kommented :)

Várúr 2011.07.28. 13:44:50

@hackbard.celine:
Véleményem szerint a Jobbik Breivik nélkül is megcsinálja a maga deficitjét. Bárki barom hivatkozhat Izraelre. Jan Slotáék pl. örökké Magyarországra hivatkoznak. Nyugaton az arab, paki, stb. bevándorlás a probléma, nem Izrael. A radikális jobbosoknak esélyük sincs az összefogásra, ahogy megmutatta mrs. Morvai és az Osztrák Szabadságpárt példája is.

Vezérigazgató elvtárs 2011.07.28. 18:17:23

@Fullánkos Algol: Mit ugatol fasiszta geci?Megdöglesz a családoddal együtt te róhatt magyar!
@menőmano: Nekem te nem ugatsz féreg!Elvágom a torkodat mond a címed!

menőmano 2011.07.28. 18:33:40

Kumin Ferenc!

Akik ilyeneket írogatnak, miért tiltja le a blogról???

Már bocsánat, de ez még viccnek is nagyon durva.!!

menőmano 2011.07.28. 18:37:07

Bocsánat" Azt akartam írni, hogy "miért nem tiltja le"

Már annyira felidegesítettem magam, hogy írni sem tudok.

hegyilány 2011.07.28. 20:20:36

Norvég támadások: van-e további veszély?"

"A csehországi szélsőségesek az interneten egy levélben köszönték meg Breiviknek, amit tett.
Az írás szerint a merénylő tette "több mint érthető, és számos, a multikulturalizmus ellen harcoló személynek ihletül szolgált". "A White Media hírportálon megjelent levelet a cseh rendőrség már elemzi" - közölte Pavla Kopecká rendőrségi szóvivő.

"Csütörtökön a román szenátus igazságügyi bizottságának alelnöke azt mondta, voltaképpen nem az elfogott tettes, hanem az EU jelenlegi vezetői felelősek a norvégiai vérengzésért. Iulian Urban, a kormányzó Demokrata Liberális Párt (PDL) szenátora szerint az EU-politikusok "ráerőltették az európaiakra a multikulturális eszmét", és nem szálltak szembe az "iszlám gyarmatosítással". "

"A finn rendőrség szerdán letartóztatott egy 18 éves fiút, aki 10 kilogrammnyi ammóniumnitrátot rendelt egy lengyelországi eladótól és akinek otthonában bombák gyártáshoz alkalmas felszereléseket találtak - jelentette a norvég VG híroldal a finn FNB hírügynökséget idézve. A finn Italehti cím lap szerint a fiú elmondta, hogy emberekben akart kárt tenni. A norvég rendőrség szerint egyelőre nincs arra utaló nyom, hogy a finn eset összefüggne az Oslóban történt robbantással, illetve az Utoya szigetén történt lövöldözéssel, amelyben összesen 76 ember halt meg."

hvg.hu/vilag/20110728_norveg_tamadasok_breivik#rss

További veszély," az van. Félő, hogy "ezek az alvó elemek" felerősödnek.
Az itt, általam bemásolt, cikk tartalma egyszerűen elképesztő.
A tartalom magáért beszél.

márta)) 2011.07.29. 17:43:22

Több pusztitást tervezett a norvég gyilkos."

" Breiviknek két további épület "bombázására" volt konkrét terve - mondta Lippestad a norvég lapnak. "
................

Fel nem foghatom, hogy ilyen bomlott elméjű embernek nevezett valakik léteznek.

menőmano 2011.07.31. 15:38:03

Bocsánat!:)
Már négy napja ez a poszt van.
Mikor lesz már új?

:))))))))

Gábris szomszéd 2011.08.01. 13:58:27

Érdekes cikk fordítása:

Az Izrael ellen meghirdetett norvégiai bojkottra adott válasz volt a tömeggyilkosság?

Alább Gilad Atzmon, a MiddleEast.org csoporthoz tartozó Veteran's Today című lap publicistájának a norvégiai mészárlással kapcsolatos, július 24-én megjelent gondolatainak magyar nyelvű fordítását olvashatják.

A norvégiai mészárlás válasz volt a: „bojkottálj, vond vissza befektetéseid és szankcionálj” Izrael elleni felszólításra?

Tegnap este tudtam meg egy izraeli internetes online lapról, hogy két nappal az Utoya-szigeten történt mészárlás előtt az AUF (a Norvég Munkáspárt ifjúsági mozgalma) vezetője, Eskil Pedersen interjút adott a Dagbladetnek, Norvégia második legnagyobb példányszámú bulvárlapjának, melyben véleményt nyilvánított Izraelről.

Az interjú folyamán Pedersen kijelentette, „hiszi, hogy eljött az idő az Izrael elleni drasztikusabb intézkedésekre és szeretné, ha a külügyminiszter gazdasági bojkottot vezetne be az ország ellen.”
Pedersen azzal folytatta, hogy „A békefolyamat nem vezet sehova és noha az egész világ elvárja Izraeltől az alkalmazkodást, nem teszi ezt. Mi, munkáspárti ifjak, norvég részről unilaterális (egyoldalú) gazdasági embargót kezdünk Izrael ellen. Az AUF munkáspárti ifjúsági mozgalom odaadó támogatója volt a „Bojkottáld Izraelt” kampánynak. A Dagbladet arról számol be, hogy „Az AUF régóta támogatja Izrael nemzetközi bojkottját, de a legutóbbi kongresszuson hozott döntés megköveteli, hogy Norvégia unilaterális gazdasági embargót vezessen be az ország ellen, ami a korábbinál szigorúbb kell, hogy kegyen.”
„Elismerem, hogy ez drasztikus intézkedés” – mondta Pedersen –, „de úgy gondolom, egyértelművé teszi az üzenetet, hogy egész egyszerűen elegünk van Izrael viselkedéséből.”

Tegnap azt is megtudtuk, hogy a tömeggyilkos Anders Behring Breivik nyíltan lelkesedett Izrael iránt. Egy sor internetes forrás szerint Behring Breivik rendszeresen megjegyzéseket küldött több, norvég internetes lapnak, nevezetesen a document.no-nak, melyet Hans Rustad, korábban baloldali újságíró működtet. Hans Rustad zsidó, szélsőségesen cionista és az iszlámosodás, az erőszak és más, véleménye szerint mozlim bevándorlással kapcsolatos problémák veszélyére figyelmeztet.

A hírhedt, angliai, iszlámofób Harry’s Place és más zsidó, véresszájú cionista blogokon kívül, a köztünk nyílt szemmel járók egyre inkább tudatában vannak a jeruzsálemista internetes lapok fokozottan átható trendjének, melyek – láthatólag –, szeretik „a nyugati kultúra megőrzése érdekében való összefogás” és „ a demokratikus értékekért való kiállás” benyomását kelteni.
(A „jeruzsálemista” jelzővel a cikkíró az ószövetségi, talmudista, keresztény-cionista, ill. cionista dogmára utal, miszerint Jeruzsálem lesz a zsidók által uralt világ központja – a fordító megjegyzése)

Egyértelmű okok miatt, ezek a blogoldalak csaknem kizárólagosan az „iszlámproblémára”, a „muzulmán bevándorlókra”, „aggodalmat okozó és haladásellenes” közösségekre és politikára koncentrálnak, míg ugyanakkor megállás nélkül, könyörtelenül és erőszakosan a cionista propaganda programját sulykolják. Érdekes módon más emigránsokat rutinszerűen „ártatlannak” vagy „a társadalomhoz pozitív módon hozzájárulónak” festenek le ezeken a blogoldalakon.

Azt nem fogod látni egyhamar, hogy Hans Rustad vagy Harry’s Place kritizálja bármelyik zsidó lobbit, Lord Levy vagy az orosz oligarchák katasztrofális befolyását a „nyugati kultúrára” vagy a ”demokratikus értékekre”.
Gordon Duff írta tegnap a „Veterans Today”-ben (www.veteranstoday.com), hogy „az autós robbantás egy kémügynökség munkájára emlékeztet. Senki más nem csinál hasonló dolgokat.”

Valóban teljesen egyértelmű, hogy egy ilyen hatalmas autóbombát, és egy ehhez foghatóan kifinomult akciót egy laikus nem éppen hoz össze ilyen szemmel látható könnyedséggel: határozottan valamiféle szakértői ismeretet igényel és itt az a kérdés, ki tud ilyen ismeretet és ilyen hatalmas mennyiségű halálos robbanóanyagot adni?

Jelenleg nem vagyok abban a helyzetben, hogy bizonyossággal Izraelre mutassak, ügynökeire vagy sayanimjára – a világban szétszórt és a Moszad munkáját segítő, (mondhatni: zsidó alvósejtek valamelyikére - a fordító megjegyzése) –, de ha összerakjuk az információt és minden eshetőséget számba veszünk, azt láthatjuk, hogy Anders Behring Breivik valóban egy szabbat gój lehetett.

A zsidó, világi-társadalmi kontextusban a szabbat gójnak egyszerűen az a feladta, hogy végrehajtson kisebb feladatokat, amit a zsidók nem tudnak megtenni a szabbat idején. De a cionizált valóságban, melyben tragikus módon élünk, a szabbat gój a zsidó államért öl. Sőt, akár önszántából is csinálhatja. Izrael csodálójaként, Behring Breivik láthatólag úgy kezelte nemzettestvéreit, mint ahogy az IDF – Izraeli Védelmi Erők-nek (IDF) hívják a terrorista Izrael hadseregét (a fordító) –, kezeli a palesztinokat.

Tragikus módon Behring néhány lelkes követőre talált Izraelben, akik dicsérték a norvég ifjak ellen elkövetett tettét. A héber nyelvű cikkben, amelyik beszámolt róla, hogy az AUF-tábor palesztinpárti és támogatja az Izrael elleni bojkottkampányt, a következő, mészárlást támogató megjegyzéseket találtam:

“Fizettek az oszlói bűnözők”

“Ostobaság és gonosz dolog nem kívánni a halálát azoknak, akik Izrael bojkottjára hívnak fel.”

“A Hitlerjugend-tagok, akiket megöltek Németország bombázásában, úgyszintén ártatlanok voltak. Sírjunk mindannyian a szövetségesek borzalmas és gonosz bombázása miatt… Egy rakás Izrael-gyűlölőt látunk, akik egy Izraelt gyűlölő országban, egy bojkottot hirdető konferencián gyűlnek össze… Nem oké, nem szép, valóban tragédia a családok számára és elítéljük a tettet, de sírni is miatta? Ugyan már! Mi, zsidók, nem vagyunk keresztények. A zsidó vallásban nem kötelez semmi, hogy szeressük vagy gyászoljuk az ellenséget.”

Jelenleg a norvégiai tragédia valamennyi ténye még ismeretlen, de az üzenet mostanra sürgős és egyértelmű: a nyugati hírszerző szerveknek azonnal le kell csapniuk a köztünk levő izraeli és cionista ügynökökre és tekintetbe véve a hétvége borzalmas eseményeit, abszolút világos kell, hogy legyen, ki terjesztette a gyűlölet ezen fokát és segítette elő ezt a terrort és pontosan milyen okból.
Fordította: B. J.

márta)) 2011.08.03. 23:23:09

"Azt mondják, a norvégiai tömegmészárlás után megváltozik Európa, mint ahogy megváltozott Amerika és a világ is a szeptember 11-i New York-i merényletek után. Ettől arrafelé bizonyosan nem lehet csak úgy könnyedén műtrágyát vásárolni nálunk sem."

kitekinto.hu/velemeny/2011/08/03/a_norveg_meszaros_megvaltoztatta_europat

"Régebb jobb módszerek voltak az ilyen beteges hajlamokból való kigyógyításra: gályarabság, életfogytiglani kényszermunka só- vagy ólombányában, akasztás. Ez utóbbi azonnali és halálbiztos volt.
A bűnöző többet soha az életben nem követett el ilyen tetteket.

De most már a büntetés-végrehajtás is sokkal humánusabb, hiszen a bűnöző is ember. Bár sokan azt mondják, hogy nem."
..........
Bizony nem! az ilyen gyilkos, nem!

márta)) 2011.08.03. 23:24:31

Bocsánat! Egyik sem az (ember)

Nem.

A szerző

Kumin Ferenc

Politológus-közgazdász, a Századvég Alapítvány vezető elemzője

2002 óta jelennek meg politikai elemzései az on- és az off-line médiában

2006 és 2010 között Sólyom László köztársasági elnök kommunikációs és stratégiai tanácsadója

Facebook

süti beállítások módosítása