ET: az európai bal kisebb utórengése

2011.01.27. 11:54 kumin

Komolyan oda kellett figyelni tegnap a hírekre annak, aki tudni szerette volna, hogy az Európa Tanács Parlamenti Közgyűlésének ülésén mi is történt az un. magyar vitában. Későn kezdődött, és nem tartott sokáig. Néhány lelkes sajtóorgánum készített percről-percre tudósítást, így a lényeg azért rekonstruálható. Ez a történet végül nem Magyarországnak lett ciki. Nem is a felszólaló képviselőknek, ők csak tették a dolgukat, felmondták a leckét. Ez a vita magának az ET-nek volt szerintem roppant kínos. Három okot is látok erre.

 

Egyrészt már a „magyar ügy” napirendre kerüléséről hozott döntés is meglehetősen bizarr körülmények között született. A hírek szerint a szocialista frakció csak úgy volt hajlandó tárgyalni a közel-keleti keresztények elleni gyilkosságok témájáról, ha a Néppárt hozzájárul a magyar demokráciáról szóló napirendi pont felvételéről. Persze, nem kell kényeskedni, az ilyen alkuk mindennaposak bármilyen pártok által lakott politikai testületben, a bárhuzam azonban mégis kissé mellbevágó.

 

Másrészt a vitán nem vettek részt Magyarországról szocialista képviselők. Tudjuk, hogy a naptár nagy úr, és mindenkinek, aki mehetett volna, szerencsétlen módon pont más elfoglaltsága, külföldi tartózkodása akadt. Van ilyen, meg lehet érteni, de az ET Parlamenti Közgyűlésének komolyságát mégis csak aláássa egy ilyen epizód: az érintett országból, a témát felvető frakcióból senki nincs jelen a vitán.

 

Harmadrészt maga a vita is elég féloldalasra sikeredett. A témát felvető és előterjesztő szocialisták felszólalása mellett csak egy jobbközép és egy liberális képviselő fogalmazott meg óvatosabb kritikákat, egy szlovák képviselő meg bedobta az obligát állampolgársági ügyet. A többiek vagy védték Magyarországot, vagy arról beszéltek, hogy nem értik, miért kell nekik ezzel a témával foglalkozni az EU-ban zajló vizsgálatok árnyékában, ráadásul sokkal kevesebb információval, sokkal kevésbé felkészülve.

 

A magyar sajtó visszafogottan próbálta követni a fejleményeket. Kedvenc címemet a 168 Óra produkálta még a beharangozó cikkével: Koszovó után mi jövünk - Orbán rághatja a körmét. Nem vagyok biztos benne, hogy pont ettől rágta tövig. A Duna TV is próbált az ügy után menni, Tóth Csabával frissiben elemeztük a történteket a Közbeszéd című műsorban:


Címkék: et médiatörvény

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kuminszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr972617823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Várúr 2011.01.27. 12:52:05

Ugyanolyan lebőgés volt (naptár ide vagy oda) mint Kohn Bandi üvöltözése - de a keresztények tömeggyilkolása, korábban a 23 évig szocintern-tag Tunézia kínos ügye, Koszovó, stb. valósságos bohózattá tette a feltűnően foghíjas ülést. Ami mindennek a teteje: feketén-fehéren kiderült, hogy a strasbourgi zöldek, liberálisok, szocik az mszp kottájából muzsikáltak. Ezeknek az embereknek érdekeik és pártcsaládjaik van, nem nemzetük, országuk, szülőföldjük...

Archenemy 2011.01.27. 12:57:02

Jó, hát köztudott, hogy itt már akkor is vejmár volt, meg bőrönd az ágy alatt, mikor a miép bejutott a parlamentbe

úristen 2002-es tf beszéd, én félek, gyerekek!

ausztriából is mekkora hatalmas diktatúra lett, mikor a jörghajder bácsi véletlen hatalomba került

úristenfasizmus, kétharmada van a fidesznek

nem érdekel már, hogy a szoci megmondóemberek mitől rettegnek, miért bújnak az ágy alá, miből jósolnak apokalipszist

hiteltelen

Waldi! 2011.01.27. 13:05:16

1, Az a kinos, hogy egyaltalan felmerult, hogy a magyar demokracia vizsgalando.
2, Talan meg jo is volt, hogy MSZP-s nem szolalt fel, praktikusan cafolva, hogy az MSZP szervezne az apostoli Orban-kormany lejaratasat.
3, atv.hu/kulfold/20110126_alaposan_megcsocsaltak_magyarorszagot_az_europa_tanacsban
"Azért a jobboldal korántsem bizonyult egységesnek: Lord Tim Boswell, a jobbközép EDG képviselője szerint a többségi kormánynak nem lenne szabad elutasítani a kisebbségi véleményeket, csínján kellene bánnia az ellenzéki a nacionalista hangokkal, írja a hvg.hu."

Azert sikerult jo messzire esni az ATV almafajatol. :D

bájgúnár 2011.01.27. 13:10:05

@Archenemy:
jörghajder bácsi sajnos idő elött kerűlt hatalomra.Mamár nemtudnák kibliccelni a hatalomból.Bár balesetet érhetné!

bájgúnár 2011.01.27. 13:11:50

MSZP annyira aljas mint aki befingik a liftbe majd gyorsan kiszáll!

Chicano 2011.01.27. 13:18:10

Az Index tegnapi "percről percre" tudósításában mintha lett volna egy Moldáv kommunista képviselő is aki szintén keményen számon kérte a magyar kormányon az állítólagos antidemokratikus intézkedéseket. Tehát akkor kóstolgassuk a dolgot egy kicsit: Moldáv.... kommunista... számon kér.... demokráciát... Ez az egész annyira bizarr hogy nehéz rá szavakat találni.

Gyárfás 2011.01.27. 13:24:23

OFF
Az automatikusan elinduló videó azért elég gáz így 2011-ben. Informatikusokat a Duna Tv-be!!!!

Kedves Ferenc, az is megoldás, ha csak egy linket helyez el a posztban a videóra.

ON

Ez az európai hisztéria számomra azért kedves, mert minden olyan embernek aki szerint Nyugaton minden jobb, és kulturáltabb, és a politikusok is bölcsebbek megmutatja, hogy nincs igaza:)

És azért is kedves, mert tisztán látszik, hogy ezek az "európai" testületek maguk a megtestesült intézményi kádertemetők.
Testületek a semmire, a lényeg, hogy nagy legyen, és legyen fizetés. És ebben nem különböznek az uniós testületektől...

Várúr 2011.01.27. 13:40:26

@Chicano:
Azt valahogy kifelejtette az index, hogy az mszp direkt erre az alkalomra nyomtatott füzetkéjét körbeadták a balos képviselőknek, hogy legyen miből szónokolni... Egy nappal előbb Kovács Laci bá" tiltakozott, hogy ugyan, dehogy, mi aztán nem...
Erről eszembe jut a vicc:
- Jó reggelt - hazudta Kovács László.

Chicano 2011.01.27. 13:49:00

@Várúr: Én meg azt hittem ez nem vicc hanem a valós helyzet. :)

Komolyra fordítva: itt a Kumin blogban tegnap a kommunikáció volt a téma. Remélem olvassák a fideszben is mert jó lenne ha észrevennék hogy lassan nekik is el kellene kezdeniük kommunikálni. Ha tényleg a szocik kavarják a kulimászt akkor tessék felvenni a kesztyűt, vissza kell kavarni.

Lefetyke 2011.01.27. 13:55:33

Érdekes, ez az egész EU-s médiatörvény-ellenes hisztéria voltaképpen mindenütt csak baloldali és liberális pártoktól indul.
Azért ha ez valóban akkora katasztrófa lenne - és nem csak egy erősen felfújt lejárató kampány -, akkor jónéhány néppárti politikus is érvelne ellene, nem?

Válaszadók kíméljenek meg a "konzervatívok cinikusan összezárnak"-verziótól, egyébként hallgatom az ellenérveket.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.27. 13:57:15

Adja magát a kérdés: vajon miért érezte úgy az ET, hogy ezzel foglalkozni kell? Miért vetik fel, ha abban a gonosz által irányított 8 év alatt nem merült fel. Inkább ez a ciki, nem az, hogy mi volt egy vitán.

megszűnt 2011.01.27. 13:59:32

Kétszer és duplán hallgattam meg a beszélgetést, technikai- és egyéb okokból. A technikai aztán megoldódott. Másik. Nem tudom, miről szólt ez az egész beszélgetés. Szólt-e valamiről vagy arról szólt, hogy nem szól semmiről.

"Az üléspont meghatározza az álláspontot."- mondta Kumin Ferenc, továbbá a médiatörvénnyel nincs baj, úgy látszik : "nem lehet elégszer mondani."

@Chicano:
"Remélem olvassák a fideszben is mert jó lenne ha észrevennék hogy lassan nekik is el kellene kezdeniük kommunikálni."

Egyetértek.

Sir Galahad 2011.01.27. 14:02:17

Nem lehetne a szöveget közzététel előtt átfuttatni egy helyesírás-ellenőrzőn? Egy jó írás minőségét is lerontják a (gondolom, sietségből eredő) elütések.

megszűnt 2011.01.27. 14:02:56

Ferenc! Mától én ide ne szóljak hozzá vagy nem vitte be?

Chicano 2011.01.27. 14:03:55

@lecsekkoltam: Szerintem nem az ET érezte úgy hanem néhány baloldali ET képviselő. Ez nyilvánvalóvá vállt a tegnapi közgyűlésen.

Várúr 2011.01.27. 14:05:50

@Chicano:
Ebben igazat adtam tegnap Kumin bajtársnak, most pedig neked. Dühödten figyelem ezeket a hazug, vinnyogó ballibeket és a neten kommentelő sok kis cingár, vagy a képernyő előtt hízó taknyost. Szavuk nincs az árvízről, a vörösiszapról, a belvízről, a munkanélküliségről, a súlyos cigánykérdésről, az egyetemeket, főiskolákat végighülyéskedő hallgatókról, a torkig eladósított ország valódi gondjairól. Úgy nézik a Nyugat pár megélhetési politikusát, Kohn Bandiját, meg a nemzetközi médiacéhet, mint lángoszlopot. Nem is tudom, ravasz csótányok, vagy a sajt körül cincogó egerek?

Geo_ 2011.01.27. 14:11:43

Sajnos, nem tudok szabadulni attól az érzésemtől, hogy a Századvég a Fidesz háttér-intézménye...
Az ET vitának mindenestre az a haszna egyértelmű, hogy eddig nagyon kevesen tudták, hogy egyáltalán létezik ez az intézmény, főleg, hogy milyen hatáskörrel.
Ahhoz, hogy megítélhessük a téma szerepeltetését - tudnunk kellene, hogy voltak-e már hasonló fajsúlyú, EU-tag országgal foglalkozó kérdések.
Egy elemző valószínűleg megállapíthatná, hogy ezek szerint mégsem itthonról rángatják a különböző európai intézményeket.
S arra is érdemes felhíni a figyelmet, hogy a testvérpártok azzal védik a Fideszt, hogy megbíznak bennük, módosítják a törvényt - azt, amiről itthon eddig azt hallhattuk, hogy annyira tökéletes, hogy semmit sem kell rajta változtatni.

Archenemy 2011.01.27. 14:13:36

@bájgúnár: sőt jörghajder bácsit lehetőleg úgy érje baleset, hogy egyben tegyük teljesen hiteltelenné is a személyét, és így ugye nemcsak a nimbuszát romboltuk le a halála pillanatában, de még esélye sincs megvédeni magát, lévén megholt!

az eszem megáll, mekkora véletlenek vannak a világon!

csillámpóni 2011.01.27. 14:14:28

És Cseh Csabi? Nem elemezte még az ügyet?

gorcsev54 2011.01.27. 14:18:12

S arra is érdemes felhíni a figyelmet, hogy a testvérpártok azzal védik a Fideszt, hogy megbíznak bennük, módosítják a törvényt - azt, amiről itthon eddig azt hallhattuk, hogy annyira tökéletes, hogy semmit sem kell rajta változtatni-akinek ez nem jött le az vegye le a szemüvegét.Orbán valóban nem ezért rágja tövig a körmét(már lerágta a nyolc év semmittevés alatt)

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2011.01.27. 14:24:50

@Chicano: Tehát az ET érezte úgy hogy vitára érdemes, hiszen mint a posztban olvashatod is, kellett a nem balosok támogatása is, hogy napirendre kerüljön. Tehát miért is van az, hogy így aggódik az ET a mi demokráciánk miatt?

is 2011.01.27. 14:25:00

@knausz: ""Az üléspont meghatározza az álláspontot."- mondta Kumin Ferenc,"

Hát ha azt mondta, akkor bagoly mondja verébnek, hogy nagyfeju. Na persze más szemében akár a szalkát is könnyebben, mint sajátunkban a gerendát.

Arról például esetleg lesz-e poszt, hogy Sólyon László hogyan látja a médiatörvényt? Az többet mondana ezen a blogon, mint a FIDESZ agit.prop osztály unalomig ismert álláspontjának huszonötöd-közlése.

is 2011.01.27. 14:28:45

@Geo_: az ET tenyleg egy sohivatal. tipikus hideghaborus bekeintezmeny, semmi sullyal. a posztban felemlegetett sajtoerdeklodesi szint a helyes vele kapcsoaltban. Kumin pillanatnyi erdekbol erosit ra, mert tud bashingolni. amikor a kovetkezo ulesszakon valami neki kellemetlen szituacio jon elo (merget veszek ra, hogy volt ilyen az o oldalan is), akkor majd nyilvan nem szol egy szot se rola. hogy is mondta Kumin: az ulespont hatarozza meg az allaspontot, jol idezek :)?

megszűnt 2011.01.27. 14:28:54

@is:
"Arról például esetleg lesz-e poszt, hogy Sólyom László hogyan látja a médiatörvényt?"

Nagyon szeretném, ha lenne! Őszintén és szívemből, de nem akartam felvetni pont én. Igen!:)

bájgúnár 2011.01.27. 14:29:37

@Archenemy:
Csak ezeket a véletleneket mindíg irányitják!
Ahogy a médiatörvényt övező balhékat is.

Chicano 2011.01.27. 15:01:39

@lecsekkoltam: Egy zsarolás eredménye hogy a "nem balosok" ebbe belementek. Ugyanis az úgynevezett balosok csak úgy voltak hajlandóak napirenden tárgyalni a keresztényüldözésről ha ez is napirendre került. Így került hát napirendre.

kumin 2011.01.27. 15:02:09

@knausz: Nem hiszem, hogy szerencsés lenne egykori főnökömet direktben elemezni, szerintem amit ő tegnap elmondott a CEU-n, az magáért beszél, az már sokkal viccesebb, hogy minden médium hogyan találja meg benne a saját szája ízének kedves elemeket. Szeretnék foglalkozni később Sólyom Lászlóval, de ennél tágabb összefüggésben.

megszűnt 2011.01.27. 15:21:08

@kumin:
Én még mindig azért vagyok itt, mert nem annak hiszek, amit látok, hanem annak, amit és akit látni szeretnék. Naivitás részemről, meglehet, de mégis kimondom:

Hiszek a pártatlan sajtóban! Abban, hogy egy beszédben vannak olyan tartalmak, melyeket máshogyan nem lehet értelmezni, mert az már belemagyarázás lenne.

Nem kívánok más újságot olvasni, mint az Indexet, tehát eztán is innen informálódom, elég ez nekem. Objektívnak tartom. Garancia rá az általam olvasott újságírók személye.

Ennek szellemében várom, miként írsz Sólyom Lászlóról majd. Tisztelettel és köszönettel.

Szélmalomharcos 2011.01.27. 15:46:42

Nekem az jött le ebből a cirkuszból hogy a többi posztkommunista ország nagyjából túllépett már a doktriner baloldaliságon, nem is ők tartották a védőpajzsot a KO magyar baloldal fölé (kivéve a moldáviai küldöttet)

Ebből pedig az látszik hogy csak nálunk maradt meg az eredeti egypártrendszeri hatalmi párt intakt formában, szerintem ez a szégyene Magyarországnak és Európának

Waldi! 2011.01.27. 16:00:40

@Szélmalomharcos:

Na ebben egyetertunk :D

Mikola István - Hazafias Népfront, elnök
Fónagy János - MSZMP tag
Vonza András - MSZMP tag
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr
Varga Mihály - KISZ titkár
Deutsch Tamás - KISZ titkár
Orbán Győző - párttitkár, Orbán anyuka pedagógusi pályát cserélte fel egy pártbizottsági állásért.
Orbán Viktor; - Gimnáziumi, majd egyetemi KISZ titkár
Kövér László - KISZ titkár, és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága és az alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
Pozsgai Imre - MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag
Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Matolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynök
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag
Chikán Attila - MSZMP tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár

Szélmalomharcos 2011.01.27. 18:31:27

@Waldi!:
Kösz, de miért hagytad ki a felsorolásból az egykori úttörőket, mezei KISZ tagokat, nem is beszélve a kisdobosokról?

Viszont én nem arról beszélek, hogy kaphatnak-e egykori tagok vagy kistisztviselők szerepet egy új történelmi helyzetben, hanem hogy maga a történelmi helyzet nem változott. Elhagytak egy M betűt az MSZMP-ből és a vörös csillagot szekfűvé rakták össze, próbálnak egy-két új arcot előtérbe tolni, szóval csak az imázs szintjén mennek a dolgok. De azért vigyáznak nehogy a változásfóbiás 70-es 80-as törzsszavazókat túl nagy megrázkódtatás érje

Az idejétműlt struktúra egy az egyben átkerült és próbálja megtalálni a helyét a mai világban, mert erről szólnak az MSZP vergődései. Amit a múltból hozott meg ami ráragadt az SZDSZ-szel való kohabitációból abból próbál megélni, de ez idehaza már kevés, a külföldről jövő segítség meg elég visszás tud lenni

Most képződött egy mély törésvonal a széthasadozó Európai Unióban. Lehet hogy az Unió is Belgium sorsára jut, nem hiába van Brüsszelben a központja

parlamentarista 2011.01.27. 19:46:05

@Szélmalomharcos:
a rendszerváltás utáni politika képlete szerintem nagyjából ez:

DE -> ∅
MSZMP KB -> MSZP
MSZMP HNF -> MDF -> Fidesz

a demokratikus ellenzék szétszéledt. az mszmp központ bizottságának környékéből alakult az mszp. örökölték a pártvagyont. az mdf megalakulánál ott bábáskodott a hazafias népfront. antall halála után az mdf romjain létrejött a fidesz, és ugyanaz a szembenállás az állampártok között, ami korábban az mszmp-n belül létezett. tehát az, hogy a központi bizottság és a hazafias népfront ütközött egymással.

szóval waldi a népfront kádereket sorolta fel. ők mind a jobboldalra kerültek, a központi bizottságból jövők pedig a baloldalra. a demokratikus ellenzék pedig a rendszerváltás után szétszéledt. a parlamenti pártokon belül marginalizálódtak, vagy kizárták őket, vagy elegük lett az egészből.

és ahol az elvtársak még egy asztalnál ültek.

www.youtube.com/watch?v=R0Mx5w8yPlg

parlamentarista 2011.01.27. 20:06:35

amúgy meg szerintem a médiatörvényt mégis csak kulturális kérdésként kellene kezelni, szóval szerintem is van gazdasági és politikai háttere ennek, de a kormányzat nem akarja megérteni, hogy egyesekkel kulturális értelemben került szembe.

Waldi! 2011.01.27. 21:09:10

@Waldi!:

Pozsgai Imre - MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag

Mondjal az MSZP korul KB tagot.
A fidesznyikek meg koztarsasagi elnoknek is egy olyan embert valasztottak, aki a kommunista diktatura alatt miniszterhelyettesi rangban volt.

hu.wikipedia.org/wiki/Schmitt_P%C3%A1l

"1983 és 1986 között a Magyar Népköztársaság sportot irányító központi hatóságának, az Országos Testnevelési és Sporthivatalnak (OTSH) az elnökhelyettese volt miniszterhelyettesi rangban"

szempontpuska 2011.01.27. 23:06:48

@Lefetyke:
"Érdekes, ez az egész EU-s médiatörvény-ellenes hisztéria voltaképpen mindenütt csak baloldali és liberális pártoktól indul."
Érdekes, hogy még mindig van aki ezt bekajálja...

szempontpuska 2011.01.27. 23:10:41

@Archenemy: OFF Amire célzol - hogy Haider meleg volt - az Ausztriában köztudott volt. Csak itthon hatott hidegzuhanyként a szélsőjobbos szimpatizánsokra akik ezért vették hullagyalázásnak.

Tőlünk nyugatra ez simán összefért, nem volt téma. Haidernek életében sem kellett emiatt "védekeznie"ON

megszűnt 2011.01.28. 08:10:54

Indexes reggelt kívánok Mindenkinek!

Megint a sajtószabadság ügyében tüntettek. Nekem ez a régi, fideszes élményeimet hozta elő, azt a lázat és ami bennünk volt, azt az erőt. Nem féltünk senkitől. Bár reménytelennek látszott az egész, mégis ott álltunk mindig hidegben, szélben, fagyban, sárban, az Ügyért, ami nekünk szent volt. Úgy érzem, most megkaptuk az esélyt, hogy az ország ne ketté, hanem végre eggyé váljon.

Barátaim!

Csak a népnek van kétharmada. Egyedül a népnek és senki másnak. A médiaszabadság szent ügyünk! HAJRÁ MAGYARORSZÁG! HAJRÁ MAGYAROK!

index.hu/belfold/2011/01/27/nincs_itt_senkinek_ketharmada/

megszűnt 2011.01.28. 10:24:39

Kedves Kumin Ferenc!

Két tanácsom van a Fidesznek. Először vissza kell térni a korábbi kommunikációhoz, az jó volt. Egyszerűen elmondani az embereknek mit, miért csinálunk, minek, milyen hosszú távú következményei lesznek, akár pozitív, akár negatív értelemben.
A ködösítésnek nem látom értelmét. Ami ebben a beszélgetésben folyik (te és beszélgető társad) az maszatolása a dolgoknak.

Fel kell ismerni a Fidesznek, hogy a média az a pontja a magyar politikai életnek, ahol össze lehet kovácsolni az országot! Ez egy olyan pont, melyben engedni a lehető legkönnyebb, ugyanakkor nagyszerű eredményei lehetnek és hiszem, hogy lesznek.

Egy országot összefogni, nincs más most Magyarországon, mint Orbán Viktor. Ez egyértelmű. Egyik irányba sem vagyok elfogult, mindkét csapatot ismerem. Itt vagyok, ha kell segítek. Még itt vagyok.:) Kérdezz bátran!

megszűnt 2011.01.28. 10:52:46

2008. 02. 23-án kaptam egy e-mailt, melyben Pálffy István mondta el betiltott jegyzetét.
Ő most a KDNP képviseletében ül a Parlementben.

Szerintem neki kellene ott állni Orbán Viktor mellett, mert ő az a személy, aki a társadalom minden rétegéhez el tudja juttani szavát és hiteles minden oldalról.

Pálffy István képviselő úr! Ha eljut odáig a szavam, az Ön jegyzetét naponta meghallgattam és erőt öntött belém. Kérem, segítse ki ezt az országot!

"Az én hazám. Veszélyben van a hazánk.. ki meg mozdulni tud, az menekülőre fogja.., de mitől jutott idáig az én hazám? Valami végleg elromlott."

Most, de most veszélyben van a mi hazánk. Megint.

Geo_ 2011.01.28. 18:31:04

@kumin: foglalkozni Sólyom Lászlóval...

Különösen az a kitétele érdekes, hogy szerinte Gyurcsány a 16 évre való hivatkozással...

A szerző

Kumin Ferenc

Politológus-közgazdász, a Századvég Alapítvány vezető elemzője

2002 óta jelennek meg politikai elemzései az on- és az off-line médiában

2006 és 2010 között Sólyom László köztársasági elnök kommunikációs és stratégiai tanácsadója

Facebook

süti beállítások módosítása